mb
door mbrandsen Oct 20, 2005 om 12:24
Computers & telefonie

Casema

Vandaag Casema gebeld, na circa 1 uur kreeg ik een medewerker aan de telefoon.

762 8 Rapporteer

pedissekali
door pedissekali - Oct 20, 2005 om 12:25
66 Antwoorden / 14 Vragen

En wat is uw vraag?

ke
door ken - Oct 24, 2005 om 10:52
1 Antwoorden / 1 Vragen

deze brief is naar casema gegaanOmschrijf hier uw klacht. gaat over een klacht worrdt al een paar maanden geen betalingen meer af geschreven van kabel en internet en internet nog nooit sinds wij verhuist zijn dus we hebben netjes op gebeld waar we drie kwartier zitten te wachten en dan krijgen we een vriendelijke mevrouw aan de lijn maar niet heus en die ook nog dood leuk zegt dat het jullie fout is en dat het bedrag wat in middels al aardig op is gestapeld die dan vervolgens in een keer van je rekening wordt afgehaald door jullie fout het volgende wij kregen ook nog rekeningen van akinbolade van de vorige bewoner hier die wij altijd netjes terug hebben gestuurd hebben we opgebeld naar jullie dat de meneer hier niet meer woont maar de post bleef maar komen toen hebben we nog een keer gebeld en nog een keer dus is al al 4 keer geweest toen werden we ineens afgesloten 5 dagen en hoe komt dat omdat jullie niet de administratie kunnen doen daar dus wie ze fout is het jullie weer wij worden hier dood ziek van wij stappen over als het internet abonnenment is afgelopen casema jullie maken er een grote zooitje van ik verwacht hier wel een brief van of een telefoontjes wat ik eingenlijk niet van jullie verwacht deze brief gaat ook naar de consumenten bond en naar kassa met geen vriendelijke groet kirby regeer   deze brief is naar casema gegaan

vladja
door vladja - Oct 24, 2005 om 11:07
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Ga naar forum, type daar casema in in het zoekhokje en je hebt diverse mogelijkheden om over casema te discussiëren.

Vladja

megaman
door megaman - Oct 31, 2005 om 20:53
17 Antwoorden / 1 Vragen

Deze week 2x met casema gebeld met een vraag over digitale TV. beide keren binnen 5 minuten een zeer vriendelijke medewerker aan de lijn. Het is dus maar hoe je het bekijkt.

ni
door nicci - Dec 29, 2005 om 11:56
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb naar Casema moeten bellen, omdat zij ons onterecht hadden afgesloten van digitale televisie. We konden bijna geen zender meer ontvangen.

Na 40 minuten!! kreeg ik ze eindelijk aan de telefoon en na 60 minuten was het eindelijk opgelost. En dat voor 10cent per minuut! ik maakte daar dus ook een opmerking over.

Die jongen zei dat ik alleen het normale tarief hoefde te betalen, maar het bandje zei toch echt 10cent per minuut! De helpdesk moet daar dus we anders worden daar!

gr Nicci

brynnar
door brynnar - Dec 29, 2005 om 12:13
1782 Antwoorden / 27 Vragen

@ Nicci,

0900-8896 (lokaal tarief). Staat op casema's website. Waarschijnlijk staat er nog een oud bandje op......

Brynnar

ni
door nicci - Dec 29, 2005 om 12:16
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hé dat is handig!! Bedankt!!