ma
door marc99 Oct 21, 2005 om 22:27
Computers & telefonie

Casema leverd geen modem

Op 22 Aug zou een modem geleverd worden. Niet dus. vele uren gebeld 6x een nieuwe afspraak gemaakt .Niets dus. Wie weet de manier om deze starre houding te doorbreken? heb mijn huidige provider al op gezegt, want ook dat moest op tijd gebeuren. 2 maanden van het kastje naar de muur gestuurd worden is een belachelijke zaak. Wie weet de oplossing???

419 2 Rapporteer

suffie
door suffie - Oct 30, 2005 om 21:01
4 Antwoorden / 0 Vragen

mocht het een beetje lang duren heb nog een com 21 modem voor je die er geschikt voor is succes  oja hij is GRATIS hihi

mi
door michael1984 - Nov 19, 2005 om 11:12
6 Antwoorden / 0 Vragen

De beste manier om iets te berijken bij die gasten is gewoon klagen. vraag namen bij telefoon gesprekken en benoem die in je gesprekken en brieven. daarnaast is het misschien makkenlijk om hierover gerechtelijk advies in te winnen.

succes