sa
door samuel26 Sep 14, 2012 om 15:16
Computers & telefonie

Cclaener

Ik heb window vista,kan ik dan het progamma van cclaener
downloaden op mijn computer.zonder dat er iets fout gaat
alvast bedankt

797 8 Rapporteer

zw
door zwaardvis - Sep 14, 2012 om 15:24
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Downloaden zonder dast er iets fout gaat, kan wel mits van een betrouwbare site zodat je geen virussen binnenhaalt. http://www.gratissoftwaresite.nl/ bijvoorbeeld

Gebruiken is vers 2. Er zijn hier op deze site voorstanders en tegenstanders te vinden. Ik heb nog geen problemen gehad, maar anderen zullen het je afraden; Eigen risico dus.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 14, 2012 om 15:26
7240 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb window vista,kan ik dan het progamma van cclaener
downloaden op mijn computer.zonder dat er iets fout gaat

Hallo samuel26,
ja, dat kan zonder probleem, de vinkjes zijn al geplaatst daar hoeft niets aan verandert te worden.
Vr. gr. sjoppie.

zw
door zwaardvis - Sep 14, 2012 om 15:29
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Oeps: Ccleaner lijkt mij een betrouwbaarder programma dan Cclaener....
Ik weet niet of je een schrijffout maakt, dan ben je wel consequent, of dat je echt een programma met die naam wilt gebruiken. Ik dat laatste geval zou ik maar uitkijken....

hereistom
door hereistom - Sep 14, 2012 om 15:55
744 Antwoorden / 1 Vragen

CCleaner is een betrouwbaar programma en kun je gerust gebruiken met zowel Windows XP, Windows Vista als Windows 7.
Je kan ook gerust alles aanvinken, ik gebruik het al jaren zonder problemen. Ook het Register cleanen werkt perfect.

Hier kun je het gratis en veilig de nieuwste versie downloaden; CCleaner.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 14, 2012 om 16:01
7240 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=zwaardvis schreef op vrijdag 14 sep 2012, 15:29]Oeps: Ccleaner lijkt mij een betrouwbaarder programma dan Cclaener....
Ik weet niet of je een schrijffout maakt, dan ben je wel consequent, of dat je echt een programma met die naam wilt gebruiken. Ik dat laatste geval zou ik maar uitkijken....

Hallo zwaardvis,
oeps, ik heb niet goed opgelet! Het moet natuurlijk Ccleaner zijn. ;-)
Vr. gr. sjoppie.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 14, 2012 om 22:23
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=hereistom schreef op vrijdag 14 sep 2012, 15:55]Je kan ook gerust alles aanvinken.
Yep, alleen zou ik onder 'geavanceerd' 'wis vrije ruimte' niet aanvinken, dat kost zoveel tijd :-)

Overigens is dit de originele site, beste is om hem daar te downloaden, ze linken vanaf daar ook naar het linkje van hereistom

gsm
door gsm - Sep 14, 2012 om 22:34
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Niet doen!

Veel verstandiger:
Laat de computer eens letterlijk (apparaat en programma's) schoonmaken door iemand die er de minimaal vereiste kennis voor in huis heeft.

Zelf schoonmaken kan bij gebrek aan kennis beter achterwege blijven.

Zelfs deskundigen maken hierbij wel eens een miskleun, die ze pas veel later weer tegenkomen, maar dan vaak niet meer als een schoonmaakfoutje herkennen.

hereistom
door hereistom - Sep 14, 2012 om 22:40
744 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=gsm schreef op vrijdag 14 sep 2012, 22:34]Niet doen!

Veel verstandiger:
Laat de computer eens letterlijk (apparaat en programma's) schoonmaken door iemand die er de minimaal vereiste kennis voor in huis heeft.

Zelf schoonmaken kan bij gebrek aan kennis beter achterwege blijven.

Zelfs deskundigen maken hierbij wel eens een miskleun, die ze pas veel later weer tegenkomen, maar dan vaak niet meer als een schoonmaakfoutje herkennen.
Met CCleaner kan er niks fout gaan hoor of je moet wel heel erg onhandig zijn met computers.
Maar goed dan kun je er beter alleen maar tekst op verwerken en verder niks ;-)