ma
door margarete Sep 10, 2008 om 06:54
Computers & telefonie

Clientservice uitschakelen helpt niet

ik heb al eerder deze vraag gestelt maar het probleem is er nog

ik schakel clientservise uit ivm dat ik dan geen naam meer in hoef te toetsen als ik me pc op start ik wil gewoon me naam aan willen klikken maar het werkt niet ik moet me naam in tikken en als er een ander van het gezin er op wil moet die ook zijn naam weer intikken   is het te volgen?????????????????????????

er werd geadviseerd om clientservice uit te schakelen maar het werkt niet

ik baal hier zo van wie weet een makkelijke oplossing ik wacht met spanning af

934 11 Rapporteer

a2i
door a2i - Sep 10, 2008 om 08:39
407 Antwoorden / 14 Vragen

Dit zijn je opties in deze link

http://www.windows-help-central.com/aanmelden-bij-windows-xp.html

Geef daarnaast even feedback als het gelukt is ofniet.

bvd.

ma
door margarete - Sep 10, 2008 om 15:12
35 Antwoorden / 26 Vragen

ha;o

als die link intoets krijg ik iets heel anders en niks waar xp opsttaat doe ik iets verkeerd

a2i
door a2i - Sep 11, 2008 om 01:29
407 Antwoorden / 14 Vragen

gewoon link kopiëren toets ctrl+c en dan plakken toets ctrl+v in je Adresbalk van Internet explorer.

de link = ok.

ikbenik
door ikbenik - Sep 12, 2008 om 07:03
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Heb je toevallig een printer van HP geïnstalleerd? Als dat het geval is, dan moet je naar "configuratiescherm" gaan, dan naar "gebruikers"  en dan een ".net" account verwijderen.

Dan is je probleem opgelost.

ma
door margarete - Sep 12, 2008 om 07:05
35 Antwoorden / 26 Vragen

hoi

stomme vraag maar hoe gaat zo iets ik heb idd een hp printer geinstaleerd

maar boven bij me dochter op haar laptop is het ook en daar is geeen printer

ik hoop dat ik het allemaal ga snappen

ma
door margarete - Sep 12, 2008 om 08:14
35 Antwoorden / 26 Vragen

de link is gelukt

maar nu schijn ik een domain te zijn of hebben en dat maakt het moeilijk heb ik begrepen

ik denk dat ik maar me naam in blijf tpen hhaaahha of er moet nog een andere oplosssing zijn

ma
door margarete - Sep 12, 2008 om 08:16
35 Antwoorden / 26 Vragen

moet ik dan tot acount wijzigen of is dat het niet wat simpel ben ik toch he haaha

ma
door margarete - Sep 14, 2008 om 18:30
35 Antwoorden / 26 Vragen

waarom krijg ik geen andwoord op me vraag ik snap he niet

kiran
door kiran - Sep 14, 2008 om 19:36
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi margarete

Geloof dat je beantwoorders er ff vantussen zijn. Zal de link er nog even opgooien. Misschien heb je er iets aan.

Klik hier: Aanmelden bij windows xp

Dag, kiran

ma
door margarete - Sep 18, 2008 om 07:26
35 Antwoorden / 26 Vragen

NIKS HELPT. WIE WEET HET WEL ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

NIEMAND REAGEERT MEER JAMMER >>>>>>>>>>>>>

kiran
door kiran - Sep 18, 2008 om 13:07
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@margarete

Start > Config. > Gebruikersaccounts

Kies een taak: #3 aan en afmelden wijzigen

Voor meerdere gebruikers: gastaccount

Daar moet je in ieder geval wezen. Wat dat met die HP te maken heeft???? Hopelijk voor jou, komt @ikbenik er nog op terug.

Dag, kiran