el
door elsroos Sep 30, 2014 om 11:24
Computers & telefonie

Computermuis hapert

de muis van mijn computer gaat steeds meer haperen. het is er een op stroom, dus ligt het niet aan een batterij. wat kan ik er aan doen? of moet ik gewoon een nieuwe kopen. het merk is Dell, dus wel een goede dacht ik. hoe oud hij is weet ik niet meer.

4850 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Sep 30, 2014 om 11:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Voor 10,- euro koop je een nieuwe. Heb je er soms nog eentje met een balletje?

el
door elsroos - Sep 30, 2014 om 11:36
36 Antwoorden / 28 Vragen
0

nee niet met een balletje. ik volgens mij heb je niet veel aan die goedkope dingen toch?

aaltje888
door aaltje888 - Sep 30, 2014 om 11:37
20 Antwoorden / 1 Vragen
0

Je kunt ook altijd even kijken of het probleem echt bij de muis ligt? Eerst een andere muis proberen en als het aan de muis ligt kun je een nieuwe kopen?

costnix
door costnix - Sep 30, 2014 om 23:25
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

U heeft blijkbaar een optische muis. Het schoonblazen van het oog van de muis zou het probleem moeten oplossen.

aurora1
door aurora1 - Sep 30, 2014 om 23:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Kan het eventueel aan een te gladde ondergrond liggen?

costnix
door costnix - Oct 1, 2014 om 00:26
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ook een spiegelend oppervlak (laklaag) kan dit probleem verooorzaken.

19
door 1953 - Oct 1, 2014 om 03:51
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=carola.83 schreef op dinsdag 30 sep 2014, 11:26]Voor 10,- euro koop je een nieuwe. Heb je er soms nog eentje met een balletje?

Met een balletje is verleden tijd.

19
door 1953 - Oct 1, 2014 om 03:54
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Voor ca. € 10,00 een Logitech M185 (rood).

Als uw muis Wi-Fi 2.4 MHz is, dan kan het zijn dat u de batterij(en) vervangt.

royhier
door royhier - Oct 1, 2014 om 10:52
14 Antwoorden / 1 Vragen
0

Zoals al genoemd, maak het laseroog eens schoon, kan best een haartje voor zitten of zo. Kijk ook eens naar het oppervlak waarover je "muist". Op een tafel waaraan je ook eet etc is de kans groot dat de ondergrond vies is en daardoor wordt de werking ook verstoord.

Wat is in uw beleving "haperen"? Het zou ook kunnen dat de laptop druk bezig is op de achtergrond en daardoor af en toe alle processortijd opeist. Dan kan het ook zijn dat de muis schokkerig beweegt of niet te gebruiken is.
Dan ligt het dus niet aan de muis zelf.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer