co
door cornecorne Feb 9, 2004 om 13:35
Computers & telefonie

Concepts ICT erg laks

Hallo
Ik heb 28 november mijn eigen aangemeld bij concepts voor een supersnel ADSL .
Ja van wel 8MB. Wide open heet dat.
Tot op heden heb ik nog steeds geen aansluiting
BBned kampt met kapaciteitproblemen die zouden in de centrale zitten waar ik mijn telefoonaansluiting heb.
Ik bel concepts elke week over de voortgang.en elke week krijg ik hetzelfde verhaaltje te horen.
Elke week uitstel naar een latere datum
Vandaag is het dus 12 weken geleden dat ik me aangemeld heb.
Het geduld van de nieuwe leden wordt dus bij Concepts lekker op de proef gesteld.
Ja wij betreuren het ook en leven met je mee krijg je te horen.
Ja daar koop ik wat voor.
Zijn er meer mensen die zolang moeen wachten.
Of ben ik weer als enige die dit heeft?

352 5 Rapporteer

marcomahieu
door marcomahieu - Apr 16, 2004 om 12:36
36 Antwoorden / 0 Vragen

Aangezien BBned zich niet aan de afgesproken data houd kan u zonder ook maar verdere problemen te ondergaan het contract nietig verklaren. Maar omdat u natuurlijk wel een verbinding wilt wilt u dit niet doen. Dan heb ik een tip voor u, neem demon adsl is ook zo snel, niet echt duur (naar mijn weten), en u heeft verbinding binnen een aantal weken (volgens mij ongeveer 4 weken).

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:36
504 Antwoorden / 8 Vragen

Inderdaad demon adsl kost 0,05 meer per maand en daarvoor krijgt u exat dezelfde snelheden, en u bent binnen 3 a 4 weken online, maar als het bij ICT erg lang duurd zullen wel meer mensen overstappen naar Demon en kunt u hier misschien hetzelfde verwachten, probeer dan ook van te voren duidelijk een aansluit datum los te krijgen.
De meeste adsl providers hebben momenteel te maken met een langere aansluit termijn , dit omdat de rpijzen aantrekkelijker worden en hogere snelheden gehaald kunnen worden dan bv bij een kabel aansluiting deze mensen stappen nu over vandaar:-)
Het is niet altijd feest, groet: Gery

bj
door bjck - Apr 16, 2004 om 12:36
82 Antwoorden / 0 Vragen

Erg handig die antwoorden en het sturen naar demon. Maar ik lees de demon.nl.support newsgroepen regelmatig en zo onwijs rooskleurig ziet het er niet uit als ik die klanten (die op usenet posten) mag geloven daar. Ellke ISP heeft zijn prijs, sommige goedkoper dan andere. Het beste kan je afgaan op ervaringen van gebruikers en hun verleden. Maar let op, bij andere providers die de bbned adsl diensten gebruiken voor het leveren hebben natuurlijk last van dezelfde capaciteitsproblemen!

marcomahieu
door marcomahieu - Apr 16, 2004 om 12:36
36 Antwoorden / 0 Vragen

maar ik heb juist die goede ervaring van een vriend van mij die daar op is over gestapt kijk voor zijn reactie op deze site:

http://www.commentaar.nl/review.qsp?r_id=728&m_id=661898&p_id=132

as
door asteroth - Apr 16, 2004 om 12:36
5 Antwoorden / 0 Vragen

Nee je bent zeker niet de enige. De nieuwe aansluitingen via BBNED lopen stuk voor stuk enorme vertragingen op, dus ook demon. Helaas heeft je provider in deze geen enkele invloed. BBNED maakt er een klerezooi van en zadelt de provider en dus hun klanten op met de ellende. In allerlei nieuwsgroepen kun je de verhalen lezen. Providers die gebruik maken van BBNED : Demon, Concepts, Speedlinq, WideXs, Introweb etc. Je kunt zoeken naar een provider met een andere verbindings leverancier. Maar of dat een garantie is voor betere service is ? Ik vindt het onbegrijpelijk dat toch gerenomeerde providers deze crap van BBNED blijven pikken.