th
door theeke1 Dec 6, 2007 om 17:34
Computers & telefonie

Contract

hallo ik heb sinds 02-11-07 een brief naar t-mobile gestuurt voor mijn contract beeindiging.op 23-05-08.maar kreeg een brief van t-mobile dat ik een nieuwe telefoon mocht uit kiezen.uit 4 toestellen.maar aangeziens dat ik die toestellen niet mooi vond heb ik contact gehad met t-mobile.dat ik die niet wilde.maar dat ik een nokiaN73 wilde waar ze mee accoord gingen.en dat het toestel binnen 10 werkdagen afgeleverd zou worden.nu is het inmiddels 06-12-07.en heb hem nog niet binnen.nu zeggen ze dat ze de telefoon opgestuurt hebben.en volgens hen heb ik die ontvangen.dus mooi niet.heb weer contact gehad met t-mobile.dat is zo,n 14 dagen geleden.ik moest maar eens gaan kijken bij tnt.kreeg van t-mobile een bar code mee dan kon tnt zeggen waar het was.maar volgens tnt bestond die coce niet en lag er niks bij hun ook niet in omgeving eindhoven.heb t-mobile weer gebelt.nu gingen ze een onder zoek instellen waar het toestel is gebleven.op maandag03-12-07 zou het onderzoek afgerond zijn.en ik zou op 05-12-07 terug bellen heb ik gedaan kreeg ik te horen dat dat t-mobile het toestel niet had opgestuurt.dus de fout zat bij hun.nu heb ik vandaag terug gebelt.en ik kreeg weer een andere smoes te horen.dat ze de afdeling die daar over  gaat een mail hebben gestuurt.en dat ze weer een onderzoek gaan instellen.dus moet weer een week wachten.maar heb hun mee gedeelt dat ik mijn contract toch wil beiendigen.maar volgens t-mobile gaat dat niet omdat ze de onderzoek weer gaan instellen.en dat ik 20 euro korting hd gekregen voor het lange wachten.kan ik toch mijn contract toch laten stoppen op 23-05-08.want ik ben het beu om telkens een andere smoes van hun aan te horen.


met vriendelijke groet tavanrooij

246 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Dec 6, 2007 om 23:05
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag theeke,


Je schrijft: kan ik toch mijn contract toch laten stoppen op 23-05-08?


Ja hoor, dat is geen enkel probleem, mits je dit telefomisch geregeld hebt (koop op afstand). De verkoper is dan wettelijk verplicht om het produkt binnen 30 kalenderdagen te leveren. Zo niet, dan kun je de overeenkomst zonder een ingebreke stelling, eenzijdig ontbinden. Doe dat dan wèl schriftelijk, aangetekend en met bewijs van ontvangst. Voorgaande is gebaseerd op: 46f:BW7.


Zie:



BW7 boek 7 Koop op afstand:


BW7:46a BW7:46b BW7:46c BW7:46d BW7:46e


BW7:46f BW7:46g BW7:46h BW7:46i BW7:46j


Sukses en vriendelijke groet, Read2.

ve
door verwijderd - Dec 7, 2007 om 00:34
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

In het geval dat je schriftelijk gaat opzeggen raad ik je wel aan om eens wat aan de spelling enzo te (laten) doen, want het is soms een tikje warrig. Ik krijg ook de indruk dat je niet écht weet wat je wilt. Wel opzeggen, toch maar niet, daarna toch maar weer wel ... geen wonder dat ze bij T-Mobile ook even niet weten waar ze aan toe zijn.


Eerlijk gezegd vind ik dat T-Mobile hier echt wel goede wil laat zien. Ze zeggen je een toestel toe dat officieel niet tot de mogelijkheden hoort, ze geven je nog korting ook. Dat is toch niet misselijk?

ve
door verwijderd - Dec 7, 2007 om 00:48
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

In feite ben je een nieuwe (mondelinge) overeenkomst aangegaan met T-Mobile voor 2 jaren ingaande op 23 mei 2008, door te kiezen voor de 'Nokia N73'!


Dat T-Mobile momenteel in uw ogen in gebreke blijft, heeft u niet (meer) het recht om alsnog uw abonnement per 23 mei 2008 te laten beëindigen. T-Mobile heeft tot 23 mei 2008 de tijd om uw nieuwe (of gelijkwaardige) telefoon 'Nokia N73' af te leveren, dan pas gaat uw nieuw contract (voor 2 jaren tot 23 mei 2010) in.


Ik ben het met Edwardus eens, uw taal en grammatica laat te wensen over.

ve
door verwijderd - Dec 7, 2007 om 01:25
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ter aanvulling:


10. Duur van de overeenkomst en opzegging door de klant


10.1 De Overeenkomst wordt aangegaan voor een contractperiode die minimaal 12 maanden bedraagt.


10.2 De Klant kan de Overeenkomst tegen en na het verstrijken van de minimale contractperiode schriftelijk opzeggen via T-Mobile Klantenservice (Postbus 16272,


2500 BG Den Haag) onder vermelding van zijn/haar naam, adres, postcode, woonplaats, mobieletelefoonnummer en de gewenste datum van opzegging, dit met


inachtneming van een opzegtermijn van 3 maanden. Deze termijn vangt aan op de laatste dag van de factuurperiode waarin de opzegging door T-Mobile wordt ontvangen.


Indien de Klant een onderdeel van de Overeenkomst opzegt zonder de Overeenkomst in zijn geheel op te zeggen, geldt de opzegtermijn als bedoeld in dit artikel ook ten


aanzien van dit onderdeel.


10.3 De Overeenkomst wordt na het verstrijken van de minimale contractperiode stilzwijgend verlengd voor onbepaalde tijd.


10.4 Bij beëindiging van de Overeenkomst door de Klant komen alle aanspraken van de Klant jegens T-Mobile te vervallen.

ve
door verwijderd - Dec 7, 2007 om 01:27
0 Antwoorden / 0 Vragen
0











Ter aanvulling:


10. Duur van de overeenkomst en opzegging door de klant


10.1 De Overeenkomst wordt aangegaan voor een contractperiode die minimaal 12 maanden bedraagt.


10.2 De Klant kan de Overeenkomst tegen en na het verstrijken van de minimale contractperiode schriftelijk opzeggen via T-Mobile Klantenservice (Postbus 16272,2500 BG Den Haag) onder vermelding van zijn/haar naam, adres, postcode, woonplaats, mobieletelefoonnummer en de gewenste datum van opzegging, dit met inachtneming van een opzegtermijn van 3 maanden. Deze termijn vangt aan op de laatste dag van de factuurperiode waarin de opzegging door T-Mobile wordt ontvangen.


Indien de Klant een onderdeel van de Overeenkomst opzegt zonder de Overeenkomst in zijn geheel op te zeggen, geldt de opzegtermijn als bedoeld in dit artikel ook ten aanzien van dit onderdeel.


10.3 De Overeenkomst wordt na het verstrijken van de minimale contractperiode stilzwijgend verlengd voor onbepaalde tijd.


10.4 Bij beëindiging van de Overeenkomst door de Klant komen alle aanspraken van de Klant jegens T-Mobile te vervallen.







Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer