tr
door trudyfuut Nov 13, 2010 om 17:42
Computers & telefonie

Contract ongedaan maken

ik heb een contract afgesloten bij knp vanaf 2 november van een jaar
ik zou vanaf 2 november interenet hebben maar nu heb ik het nog niet
er zijn twee monteurs langs geweest maar ik heb nog geen internet dat komt omdat ik met meerdere in een huis woont en de modum staat in de huiskamer maar mijn computer staat in mij slaapkamer en heb ik geen bereik nu heb ik heel de week al gebeld en ik heb gisteren een uur aan die telefoon gezeten ze sturen me van het kastje naar de muur en iedere keer maar in de wacht kost een kapitaal
nu zou er vandaag iemand langs komen maar ik heb niemand gezien
ik heb het helemaal gehad met kpn en wil toch bij ziggo blijven
kan ik mijn contract ongedaan maken
anders moet ik nu weer zitten bellen en weer hetzelfde liedje spug zat word ik ervan
ik hoop het zo goed uitgelegd te hebben

gr trudy

2177 12 Rapporteer

vladja
door vladja - Nov 13, 2010 om 17:46
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Nee, je kan het contract afkopen tot einde contract. KPN kan niet helpen dat jouw modem in de huiskamer staat en je dan in de slaapkamer geen bereik hebt. Zij leveren internet.

Mijn modem staat ook beneden, maar met een snoer naar zolder een uitstekende verbinding.

Vladja

tr
door trudyfuut - Nov 13, 2010 om 17:48
5 Antwoorden / 1 Vragen

hoe bedoel je met afkopen ????

trudy

vladja
door vladja - Nov 13, 2010 om 18:11
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Afkopen = betalen aan KPN wat KPN tot einde contract van jou aan geld zou krijgen (dus net alsof je het contract aan zou houden). Maar dan in een keer betalen.

Vladja

tr
door trudyfuut - Nov 13, 2010 om 18:41
5 Antwoorden / 1 Vragen

ok bedankt
maar ik laat wel een kabel trekken naar mij kamer

pc
door pcreparateur.nl - Nov 13, 2010 om 23:07
3 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Trudy,

Ik ben met mijn werk wel eens bij mensen geweest die ook geen draadloos bereik hadden door het huis.
Daar heb ik een netwerk via het stopcontact aangelegd.
Heb je wel eens gedacht aan internet via het stopcontact dat scheelt weer kabels trekken door het huis?
Misschien kan KPN daarin tegemoet komen het zal in ieder geval een hoop mensen blij maken.

Groeten, Eric Schoonderwal

mrbmrb
door mrbmrb - Nov 14, 2010 om 11:46
84 Antwoorden / 4 Vragen

De suggestie in de vorige post is zeker een goede tip. Heb het zelf ook eens toegepast in een groot huis van een kennis waar de kamers op de bovenste verdieping geen draadloos bereik hadden. Met een homeplug maak je via het stopcontact een thuisnetwerk en hoef je niet met kabels te gaan rotzooien. Makkelijk (plug & play) en veilig.

tr
door trudyfuut - Nov 14, 2010 om 13:43
5 Antwoorden / 1 Vragen

ok bedankt allebei ik zal het er met kpn over hebben is wel een goed idee

me
door mensink1234 - Nov 15, 2010 om 21:27
6 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,

Ik denk dat je moeilijk uit het contract onderuit komt, probeer een repeater neer te zetten, die verspreide de signalen verder zodat je draadloos een goede ontvangst hebt.

Met vriendelijke groet,
wilma

tr
door trudyfuut - Nov 15, 2010 om 22:27
5 Antwoorden / 1 Vragen

hallo

wat is dat een repeater ik heb daar nooit van gehoord

me
door mensink1234 - Nov 15, 2010 om 23:00
6 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Trudyfuut.

Ik heb een draadloze verbinding via iemand die 70 metr. verder opzit
Ik heb een repaeter gekocht (lijkt op een schwitch) en die er tussengezet. Je kunt het kopen bij mediamarkt ca 60,00€.

Zoals ik begrepen heb is de router niet zo ver vandaan, misschien beschrijf je de situatie even dan kan ik evtl. advies geven.

groetjes Wilma

tr
door trudyfuut - Nov 16, 2010 om 00:53
5 Antwoorden / 1 Vragen

de router zit in mijn modum dus even ver weg

gr trudy

nb
door nbw - Nov 16, 2010 om 02:18
521 Antwoorden / 24 Vragen

Hoi trudy,
Je hebt het perfect uitgelegd echter niemand snapt het. Welkom bij de club. Jij hebt KPN-mannetjes gehad die wel wat doen maar bij kritische vragen het ook niet meer weten. Je wenst dat je nooit was overgestapt en hunkerd naar de ook bedriegende Ziggo. Je belt je dol( tegen betaling) en pas na een (half) jaar wordt je eindelijk wijs en schakel je rechtshulp in want zoveel ellende is ondraaglijk en druist tegeniederes rechtsgevoel in. En als de jurist A.D. Vocaat zich daadwerkelijk meldt bij KPN in jouw geval is ineens alles mogelijk. Jij blij dat het opgelost is en KPN blij dat je geen aangifte hebt gedaan en als simpele consument geen verhaal hebt gemaakt van de kosten en de schade aan gedaan.