thunderbird
door thunderbird Apr 26, 2012 om 09:45
Computers & telefonie

Dansen van beeld

Als ik op een internetpagina doorklik om de tekst te lezen, of een document schrijf, danst de tekst de hele tijd van boven naar beneden en weer terug. Weet iemand mischien wat er aan de hand kan zijn?
Groet, Koos

6232 10 Rapporteer

freya
door freya - Apr 26, 2012 om 10:08
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo thunderbird,

Je bedoelt dat het hele beeld verspringt? Inclusief vensters? Zo ja, dan lijkt mij dat een defect aan de monitor. Je kunt nog proberen om via Configuratiescherm > Beeldscherm > Instellingen een andere 'verversingsfrekwentie' kunt instellen (b.v. op 60Hz of 70Hz), maar als dat ook niet helpt ben ik bang dat de monitor defect is.
Gaat het om een los beeldscherm of om een laptop? In het eerste geval zou je het beeldscherm even op een andere computer kunnen testen.

m.vr.gr. Freya

thunderbird
door thunderbird - Apr 26, 2012 om 10:25
87 Antwoorden / 52 Vragen

Hallo Freya,
Hartelijk dank voor de snelle reactie.
De vensters verspringen niet, alleen de tekst en aan de rechterkant de schuifbalk,
die gaat als een gek op en neer. Net als nu ik deze tekst aan het schrijven ben.
Groeten, Koos

freya
door freya - Apr 26, 2012 om 10:31
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@thunderbird:

Oké, géén monitorprobleem dus.
Koppel je muis dan eens los. Lijkt op een probleem met de muisbesturing (muiswieltje?). En scan ook eens op virussen/malware, want dat kan natuurlijk ook nog een oorzaak zijn.

Freya

aurora1
door aurora1 - Apr 26, 2012 om 10:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag thunderbird,

Misschien heb je anders Klik hier... nog iets aan?

vr.gr.

thunderbird
door thunderbird - Apr 26, 2012 om 10:59
87 Antwoorden / 52 Vragen

Hallo Freya en Aurora,
Jullie zaten alle twee op de goede weg. Het was nl. de muis.
Ik heb een andere muis geprobeerd en nu werkt het weer voortreffelijk.
Mag ik jullie hartelijk bedanken voor de moeite en de supersnelle reactie?
Groeten, Koos

aurora1
door aurora1 - Apr 26, 2012 om 11:45
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Mooi dat het weer in orde is en dank voor het melden.

tenormin
door tenormin - Apr 26, 2012 om 13:21
16877 Antwoorden / 108 Vragen

thunderbird, bedankt voor je vraag: haha, nu is mijn probleem ook opgelost.

thunderbird
door thunderbird - Apr 26, 2012 om 18:55
87 Antwoorden / 52 Vragen

Mooi, iedereen blij. Zoals het hoort.
Groeten, Koos

ma
door margreet07 - Jan 26, 2014 om 14:40
6 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=thunderbird schreef op donderdag 26 apr 2012, 09:45]Als ik op een internetpagina doorklik om de tekst te lezen, of een document schrijf, danst de tekst de hele tijd van boven naar beneden en weer terug. Weet iemand mischien wat er aan de hand kan zijn?
Groet, Koos

edrick3
door edrick3 - Jan 26, 2014 om 14:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=margreet07 schreef op zondag 26 jan 2014, 14:40][quote=thunderbird schreef op donderdag 26 apr 2012, 09:45]Als ik op een internetpagina doorklik om de tekst te lezen, of een document schrijf, danst de tekst de hele tijd van boven naar beneden en weer terug. Weet iemand mischien wat er aan de hand kan zijn?
Groet, Koos

Waarom de vraag quoten?
Je hebt zelf al een (gelijksoortige) vraag gesteld.