he
door henki Oct 17, 2005 om 15:47
Computers & telefonie

De klant is koning?????

ik heb laatst een ciontract afgesloten met wanadoo adsl family direct,helaas heeft de medewerker van de sales-afdeling mij dit contract onder valse voorwendselen verkocht.Nu dat  ik dit heb ervaren(en daar door hoge kosten heb), wil ik mijn contract opzeggen,maar wanadoo wil daar niets van weten en geeft mij de schuld en houdt de hand boven het hoofd van hun medewerker.Wat kan ik hier nog doen????????Het zou toch te gek voor woorden zijn als zij hier gewoon ongestraft mee weg zouden komen,ook al kom ik niet zelf onder mijn contract uit,wil ik graag andere mensen voor deze oplichters waarschuwen,heeft er iemand een suggestie??????????????????????


alsjeblieft,help mij hiermee verder,want wat is er toch gebeurd met het"goeie ouwe'' de klant is koning?????????

443 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

hoffie1965
door hoffie1965 - Oct 17, 2005 om 16:20
126 Antwoorden / 0 Vragen
0

Misschien een tip voor de volgende keer om toch die algemene voorwaarden zelf maar eens te lezen????


En inderdaad geef eens aan hoe u hoge kosten hebt, en hoe u misleid bent..............

ph
door phinder - Oct 17, 2005 om 16:44
433 Antwoorden / 4 Vragen
0

U geeft wel heel erg weinig informatie en al helemaal niet over WELKE valse voorwendselen gebruikt zijn om U het contract aan te smeren.


Volgens mij zijn alle voorwaarden bekent, dus graag hoor ik van U hoe U denkt opgelicht te zijn.


Klant zou idd koning moeten zijn en soms is dit niet het geval. In dit geval zou ik 't echter niet weten en kan ik 't niet beoordelen.


Vermeld dus a.u.b. even de omstandigheden en alle verdere relevante informatie en dan kunnen "wij" kijken of er iets te doen valt / advies te geven valt.

he
door henki - Oct 17, 2005 om 16:58
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

toen ik dus tel. de aanvraag deed  voor de wanadoo adsl family direct werd mij verteld dat zij iets nieuws aan te bieden hadden en dat zou beïnhouden dat mijn abonnementskosten die ik bij wanadoo betaal(ong.28.-) mijn abonnementskosten van kpn ook zouden dekken.Ik zou dus geen enkele rekening meer van kpn krijgen,geen gesprekskosten(omdat ik bij wanadoo incl.telefonie heb aangevraagd) en ook zeker géén abonementskosten.Toen ik dus nog extra na  heb gevraagd of ik mijn bel-plus tarif (bij de kpn) nog om moest zetten in een goedkoper tarief,werd kreeg ik als antwoord dat dat niet nodig is,omdat deze al automatisch door mijn abonnementskosten bij wanadoo worden betaald.


Nadat ik dit uitvoerig gesprek had gevoerd met deze sales-medewerker,was ik er dus van overtuigd dat ik dus maandelijks alleen de abonnementkosten van wanadoo plus evt. gesprekskosten bij wanadoo moet betalen.


Zodoende heb ik laatst een medewerker van de wanadoo-helpdesk gesproken en die wist mij te vertellen,dat dit soort ''geintjes'' wel vaker werden uitgehaald door de sales-afdeling om meer klanten te trekken.


Dit noem ik dus een contract onder valse voorwendselen aangaan en dit heeft niets te maken met het beter lezen van de algemene voorwaarden of iets dergelijks(die ik trouwens nog niet eens heb gekregen).

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer