grootebozewolf
door grootebozewolf Jun 4, 2012 om 19:47
Computers & telefonie

Deel2 telfort

Ik had de vorige klacht hier ook gemeld zie mijn vragen, maar ik zal het kort uitleggen.
Uitleg:
2e toestel samsung galaxy s kapot toegestuurd gekregen.
deel 1
Ik heb een abbo met 200 belminuten a 37,50 pm met een ericson experia mini x10, deze gaat na 6 maanden kapot, oplaadstekkertje valt uit toestel.Ok ik ga naar de telfortshop en deze man stuurt de tel. na veel geouwehoer over garantie terug naar telfort reparatie afdeling.
Daarop, een 4 dagen later (Pakje voor mij aan de deur?) Het is mijn mini experia maar niet gerepareerd, nee er zit een bon aan VALSCHADE.
Ze hebben er niet eens naar gekeken, gewoon meteen in de bak afgekeurd gegooid.
Binnen 4 dagen teruggestuurd?? ze hebben hem niet eens opengeschroefd....
(telfort's reparatieafdeling steelt)
Daarop word er 39 euro zomaar van mijn rekening afgeschreven.
Dit heb ik meteen geblokkeerd en nooit meer iets van gehoord dus let op ...

deel2.

Daarop ben ik wederom gaan klagen en werd mij verteld, dat ik pech had en dus 1,5jaar door moet betalen voor een abbo. Vinden ze het gek dat je boos word, en je stem verheft.
Daarop hiervan weer melding gemaakt en uiteindelijk na veel gezeik mag ik een toestel galaxy s uit "De Kluis" ,deze word opgestuurd en ik blij want ik kan weer routes plannen.
Helaas kan je er niet mee bellen, thuis en andere plekken binnen, want ik heb gewoon nergens bereik alleen buiten als ik naar de paal wijs.
Dus deze zit niet voor niets in de kluis.
Dus ik ben niet tevreden en ga weer klagen.
Ik krijg te horen dat ik binnen 5 dagen bericht krijg wat er gaat gebeuren, of ik een nwe simkaart krijg of dat het aan mijn toestel ligt.
Er is niet gebeld niets gestuurd 6 dagen later ik bel op.
Ja mijnheer rietdijk u moet uw toestel opsturen of brengen bij de winkel.
Weer een bon opvragen en weer 36 euro af laten schrijven. En weer 2 weken zonder telefoon zitten, dus ik wil een vervangend toestel voor die 2 weken.
Kan niet....
Ik denk dat ik na 12 jaar abbo wel eens het recht heb op een vervangend toestel?
Hoelang heb ik nog garantie?
Hoelang duurt mijn abbo nog met een kapot toestel?
Hoevaak moet ik nog bellen met de helpdesk die alleen maar snappen wat ze ingepepert word?
Ik zit in de wao. Niet voor niets.
Sorry dat jullie niet luisteren aan de telefoon, jammer dat de dames die u daar aan de helpdesk heeft zitten niet kunnen omgaan met mensen die zich in de maling genomen voelen.
Sorry dat ik jullie verrot gescholden heb, dat komt door de kortzichtige instelling van mhr Telfort.
Ik kan inmiddels niet meer naar de onzinverhalen van jullie helpdesk luisteren. Als ze niet tegen mensen kunnen die hun stem verheffen moeten ze dat melden als ze je een abbo aansmeren. Of een andere baan gaan zoeken, ik dacht dat de klant koning was bij telfort maar je word als plee papier behandeld.
Hebben mensen hier meer ervaring mee? Ik ben niet van plan 37 euro pm te betalen voor een kapotte telefoon.
Graag een antwoord van Telfort.
Nogmaals als je mij in de maling neemt, kan het zijn dat ik boos wordt. Daarom zit ik ook in de wao.

423 1 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Jun 4, 2012 om 20:38
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Val- of waterschade is een bekend fenomeen om onder garantie uit te komen.

Soms is een huis zo goed geïsoleerd dat er in huis geen bereik is maar buiten wel.

De vragen die u hier stelt zou u m.i. beter aan Telfort kunnen stellen.

Misschien krijgt u wel antwoord op telfort forum of via twitter.

Forum: klik hier

webcare op twitter:
klik hier