pa
door panone Jan 6, 2006 om 21:14
Computers & telefonie

Digitale tv ontvangst

waarom lees ik nergens over een verhoogd energie gebruik  bij
het   bijna verplichte digitale tv pakket van o.a UPC .

Heb nu een analoog signaal al bijna 20 jaar probleemloos door het hele
huis nu voert UPC campagne voor  2.16 Euro meer een digitaal tv
set (gratis decoder) erbij  leuk aanbod maar....dat extra
apparaat  gebruikt wel weer stroom  en een beetje gezin heeft
toch minstens 3 decoders nodig is 3x stroomverbruik extra of  ...
werken die dingen op lucht ??

204 1 Rapporteer

ro
door ronny530 - Jan 6, 2006 om 21:49
2815 Antwoorden / 41 Vragen

De adaptor zal de kop niet kosten in verbruik dat valt wel mee. Maar dat we eraan moeten is een ander verhaal.