yo
door yolandav Mar 9, 2005 om 14:32
Computers & telefonie

Downloaden

Sinds ik windows media player 10 op mijn pc heb staan, lukt het mij niet meer om muziek van mijn eigen cd's op de pc te zetten ivm mijn mp3 speler. Het lijkt erop dat hier er een stuk software voor nodig is. Het lukt mij ook niet om wmp9 terug te zetten.

Zijn er meer mensen met deze ervaringen?

751 3 Rapporteer

ijzerbroot
door ijzerbroot - Mar 10, 2005 om 07:26
460 Antwoorden / 6 Vragen

Beste Yolandav,

Heeft U, vóór upgraden naar v.10 -of niet al te lang daarvoor een "herstelpunt" aangemaakt? Dan zou U terug kunnen gaan naar de situatie in de pc zoals die toen was (Behalve v.10 bent U dan ook andere sinds het maken van dat herstelpunt geïnstalleerde programma's kwijt...)

Via "start -> configuratiescherm -> software" zou U mogelijk WMP 10 kunnen selecteren en dan verwijderen. Daarna kunt u opnieuw V.9 installeren. (bv op: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/9series/ gettingstarted/download/download.asp)

Succes!

trube
door trube - Mar 12, 2005 om 07:42
6 Antwoorden / 1 Vragen

Beste

Meest gevallen kan het beste opnieuwe opstarten in dit geval kan dan weer verder xp het komt door de sp2 die geeft een beveilig op je.Ik raad je om amp binnen tehalen die kan als met mp3.het verwijderen van soft ware doe in confi onder software dan is ook weg en kan zelf weer binnen halen.

Sterkte trube

smeagel
door smeagel - Jun 18, 2005 om 14:48
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ook ik heb mediaplayer 10 en heb pas 255 muziek bestanden via dit programma om mijn Mp3 speler gezet.

Misschien moet je eerst de Mediaspeler een uitzondring geven in het menu van de firewal van xpsp2 als je dit gebruikt.

In het menu rippen van de mediaspeler 10 kiesen voor wma en dan gewoon de cd in de drive plaatsen en deze wordt geript naar mijn muziek en met knippen en plakken op je mp3 plaatsen koud kunstje. Verget niet het gehuegen van Mp3 te fromateren zodat je het volledige vrijbeschikbare geheugen kan gebruiken.( je wist hier namelijk de door de fabrikant toegewezen ruimte voor muziekbestanden., meestal maar 2/3 van het vrije geheugen)