ma
door mascotte Jan 19, 2007 om 09:40
Computers & telefonie

Downloaden met bitcomet

hallo kan iemand mij wegwijs maken hoe je kunt downloaden met bitcomet  dank u

1184 5 Rapporteer

laaglander
door laaglander - Jan 19, 2007 om 10:14
473 Antwoorden / 1 Vragen

hallo mascotte,

ken het programma zelf niet, maar misschien kun je hier kijken:

bitcomet

succes, laaglander

sv
door svetle - Jan 19, 2007 om 15:49
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo mascotte,

Bitcomet is een programma wat gebruikt word om te downloaden met gebruik van "torrents". De torrents kan je verschillende site's vinden. Je moet eerst bitcomet downloaden en installeren, na het installeren kan je op zoek gaan naar de torrents. Als je een torrent gevonden hebt moet je die downloaden, deze torrent opent bitcomet voor je en vraagt of je het hele bestand wil downloaden (ja). Nu word het bestand in bitcomet geladen en kan het downloaden beginnen.

Hier zijn enkele site's waar je torrents kan vinden: mininova, isohunt en torrentreactor. Voer deze namen bij google in en je komt vanzelf bij de site's.

Veel downloadplezier.

ge
door gertjan30 - Jan 19, 2007 om 20:58
7 Antwoorden / 0 Vragen

Bitcomet is inderdaad een mooi programma, wat licht draait op je pc.

ik heb een super aanrader voor je als het om bittorrentssites gaat   thc-torrents.org.  dit is een besloten tracker, maar je kunt daar nog lid worden. Klik even op de link registreren daar en lees even verder.

Eenmaal lid, kun je een .torrentbestandje downloaden ( paar KB)  Open dit met bitcomet , door er op dubbel te klikken, opent dit programma zichtzelf. vervolgens op Ok klikken en de torrent gaat lopen.

ma
door mascotte - Jan 19, 2007 om 22:59
22 Antwoorden / 42 Vragen

ok  allemaal vriendelijk bedankt voor het advies

bi
door biljartmuis - Jan 23, 2007 om 17:15
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hai,

Mocht je nog meer willen weten : Tips en Trucs 2006 - 1 heeft een heel boekwerk gemaakt over het downloaden met BIT torrent en andere sites. Misschien kun je www.tipsentrucs.nl of via redactie@tipsentrucs.nl het tijdschrift nog krijgen.

groetjes en succes.