wa
door wallia Jun 29, 2011 om 23:44
Computers & telefonie

Draadloze tv link philips slv3110/12

De volgende week zitten we bij Ziggo en nu wil ik voor de 2e tv (slaapkamer) een draaloze TV-Link van Philips SLV3110/12 kopen. Heeft iemand al ervaring met dit apparaat ?

1682 4 Rapporteer

börgemeister
door börgemeister - Jun 30, 2011 om 07:59
506 Antwoorden / 25 Vragen

Zelf heb ik geen ervaring met voornoemd Philips product, ik haat de producten van Philips. Mogelijk dat het niet goed functioneert en thuis met een 'kouwe kermis' straks zit met een kater van ruim € 59,99 met een illussie armer?

Bereik moet tussen de 15 - 35 meter binnenshuis mogelijk zijn. Wat zijn de belemmerende obstakels binnenshuis?

Daarnaast moet u over scartaansluitingen beschikken voor de transmitter en receiver, geen digitaal audio mogelijk zover dat ik dat kan beoordelen. Ook onduidelijk is het stroomverbruik?

rj
door rjw - Jun 30, 2011 om 09:31
3298 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=börgemeister schreef op donderdag 30 jun 2011, 07:59]Zelf heb ik geen ervaring met voornoemd Philips product, ik haat de producten van Philips. Mogelijk dat het niet goed functioneert en thuis met een 'kouwe kermis' straks zit met een kater van ruim € 59,99 met een illussie armer?

Bereik moet tussen de 15 - 35 meter binnenshuis mogelijk zijn. Wat zijn de belemmerende obstakels binnenshuis?

Daarnaast moet u over scartaansluitingen beschikken voor de transmitter en receiver, geen digitaal audio mogelijk zover dat ik dat kan beoordelen. Ook onduidelijk is het stroomverbruik?

Beetje domme reactie, vind jezelf ook niet. Omdat jij kennelijk iets tegen Philips hebt ga je er meteen vanuit dat het wellicht niet werkt....

wa
door wallia - Jun 30, 2011 om 10:13
21 Antwoorden / 14 Vragen

Afstand is circa 20 meter en er staat alleen een muur tussen in.

henson
door henson - Jun 30, 2011 om 11:08
338 Antwoorden / 36 Vragen

Hmm, waarom persé dit apparaat? Misschien is het beter (en goedkoper) om een oude decoder (veel mensen stappen over op HD-decoders) op de kop te tikken en een extra kaart bij Ziggo aan te vragen, eenmalige kosten ongeveer €25,- dacht ik.
Bovendien kun je, als je goede kabels hebt ook gewoon nog (gratis) analoog blijven kijken hoor, voor de slaapkamer ruim voldoende. Bij slechte kabels en lange afstand gratis sneeuw :-), eventueel versterkertje tussen zetten.