t0
door t00curi0us Jun 27, 2005 om 16:47
Computers & telefonie

Dreigen met de BKR


Vrijdag 13.05.05 ging ik met mijn vrouw bij een vriend logeren en ik dacht dat ik mijn telefoon thuis gelaten had. Bij thuis komst 15.05.05 9.30 en na lange zoeken ontdek ik dat mijn telefoon niet thuis was maar gestolen of kwijtgeraakt.


in twee dagen was gebeld voor 900 euro


Na een telefonische gesprek met klanten service om opheldering te vragen over waroom T-mobile mijn abonnement niet preventief had afgesloten na het bellen voor ongeveer 900 EURO in twee dagen dat is geen normaal bel gedrag van een particulier.


Het is me verteld dat T-mobile heeft mijn nummer geblokkeerd na 900 euro gebruik. Ik moest blij zijn dat het bij 900 Euro was gebleven.


Ik vroeg of er geen software was die de call’s gedrag in de gaten houd het was me verteld dat deze programma rekent elke 6 uur en hij heeft mijn abonnement geblokkeerd.


Omdat ik de zaak niet vertrouwd heb ik gevraagd naar een gespecificeerd nota waaruit blijkt dat mijn nummer niet door T_mobile software geblokkeerd was maar door mijn telefoontjes naar jullie bolkeer lijn dat kon ik zien aan de tijd waneer T-mobile mijn nummer geblokkeerd had.


Ik ben nu in beschil met T-mobile kunnen ze me zomaar bij de BKR registreren ze zitten daamee te dreigen.Ik wil eerste wachten op de beslissing van geschillen coommissie

446 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

user123
door user123 - Jun 27, 2005 om 17:04
1346 Antwoorden / 3 Vragen
0

Uiteindelijk bent u verantwoordelijk voor het gebruik van uw abbonnement. U bent dus ook verantwoordelijk voor de kosten die daar uit voortvloeien.

U moet de kosten daarom gewoon betalen, totdat een geschillencommissie of rechter beoordeelt dat dat niet terecht is.

Eigenlijk werkt het hetzelfde als bij een boete. Deze moet u gewoon betalen. Wanneer na een beroepschrift wordt bepaald dat dat onterecht was krijgt u het terugbetaald.

ta
door talea - Jun 27, 2005 om 22:02
9 Antwoorden / 1 Vragen
0

Nogmaals mijn antwoord:


Zover ik weet is het de verantwoordelijkheid van de klant om de simkaart te blokkeren wanneer deze gestolen is. Het is mogelijk om een verzekering af te sluiten die de belkosten van de dief dekt, maar ik neem aan dat je die niet hebt. En dus ben ik bang dat je het bedrag wel moet betalen. Wanneer je als wanbetaler te boek staat is de kans zeer groot dat ze je bij BKR registreren. Ben bang dat er verder zeer weinig tegen te doen is.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

No
Noa44evan! - Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig 
Graag Uw reactie hierover. 


              m.vr.gr. John Q. 

Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer