tj
door tjoeka Jun 18, 2014 om 12:14
Computers & telefonie

Dubbele email

Ik heb Microsoft Outlook 2013 met Windows 8 en krijg sinds gisteren mijn emails allemaal dubbel binnen. Op webmail gewoon 1 x dus het ligt niet bij mijn provider (KPN) waar ik al contact mee heb gehad. Iemand hier een oplossing voor?

8923 12 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 18, 2014 om 13:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo tjoeka,

Probeer eens systeemherstel met een datum toen het nog wel goed was. Wie weet ....

Open het Configuratiescherm: gebruik de sneltoets 'Windowstoets+X' en klik daarna op Configuratiescherm.
Klik op Systeem en beveiliging (ziet u dit niet staan, klik dan eerst rechtsboven op Weergeven op Categorie).
Klik op Systeem > Geavanceerde systeeminstellingen > tabblad Systeembeveiliging.
Klik op Systeemherstel.
Klik op Volgende en (indien aanwezig) op Meer herstelpunten weergeven.
Windows toont de laatste systeemherstelpunten. Bij elk herstelpunt vindt u de datum/tijd en omschrijving. Klik op het herstelpunt dat u wilt terugzetten.
Klik op Zoeken naar programma's die worden beïnvloed. Windows geeft aan wat de gevolgen zijn voor uw bestanden als u het gekozen herstelpunt terugzet. Lees dit scherm goed door.
Klik op Sluiten.
Bent u er zeker van dat u het herstelpunt wilt terugzetten? Klik dan op Volgende.
Klik op Voltooien.
(Bron:seniorweb)

Suc6

tj
door tjoeka - Jun 18, 2014 om 14:23
7 Antwoorden / 2 Vragen

Gedaan, maar helaas geen verschil.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jun 18, 2014 om 15:09
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Even account(s) verwijderen en opnieuw invoeren, tussentijds wel even Outlook afsluiten.
Gebruik je naast het kpn-mailadres nog andere adressen?

tj
door tjoeka - Jun 18, 2014 om 15:22
7 Antwoorden / 2 Vragen

Nee daarnaast gebruik ik geen andere adressen in Outlook. Ga het proberen.

costnix
door costnix - Jun 18, 2014 om 16:03
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik vond op het forum van Microsoft dit. Klik HIER

tj
door tjoeka - Jun 18, 2014 om 16:42
7 Antwoorden / 2 Vragen

Nu lopen ze ergens anders binnen; heb 2 accounts en is er voor ieder een aparte postvak in etc. gemaakt. En op beiden lopen dezelfde mails binnen. Ben daarmee dus van de regen in de drup gekomen helaas, want ik weet ook niet hoe ik dat nu weer op moet lossen. Wie weet dat?

costnix
door costnix - Jun 18, 2014 om 20:55
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Controleer of één van de twee mailboxen een kopie mail doorstuurt naar de andere.

mo
door moi67 - Jun 18, 2014 om 22:52
23 Antwoorden / 1 Vragen

Heb nu even geen outlook bij de hand, maar je kunt bij de mail setting instellen of de mail na ophalen of verwijderen ook van de server verwijderd moet worden. Als je dus de mail na ophalen niet van de server verwijderd, zal je de mail ook op de andere computer/device krijgen.

tj
door tjoeka - Jun 19, 2014 om 00:12
7 Antwoorden / 2 Vragen

Met hulp van iemand anders is het voor elkaar. Bedankt voor de info.

1 account stoppen voor ontvangen, dan bij accountinstellingen naar gegevens bestanden gaan en daar de nieuwe locaties verwijderd (eerst wel de nieuwe mails naar het oude postvak in overgeheveld.

door 1953 - Jun 19, 2014 om 01:13
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 18 jun 2014, 13:01]Hallo tjoeka,

Probeer eens systeemherstel met een datum toen het nog wel goed was. Wie weet ....

Open het Configuratiescherm: gebruik de sneltoets 'Windowstoets+X' en klik daarna op Configuratiescherm.
Klik op Systeem en beveiliging (ziet u dit niet staan, klik dan eerst rechtsboven op Weergeven op Categorie).
Klik op Systeem > Geavanceerde systeeminstellingen > tabblad Systeembeveiliging.
Klik op Systeemherstel.
Klik op Volgende en (indien aanwezig) op Meer herstelpunten weergeven.
Windows toont de laatste systeemherstelpunten. Bij elk herstelpunt vindt u de datum/tijd en omschrijving. Klik op het herstelpunt dat u wilt terugzetten.
Klik op Zoeken naar programma's die worden beïnvloed. Windows geeft aan wat de gevolgen zijn voor uw bestanden als u het gekozen herstelpunt terugzet. Lees dit scherm goed door.
Klik op Sluiten.
Bent u er zeker van dat u het herstelpunt wilt terugzetten? Klik dan op Volgende.
Klik op Voltooien.
(Bron:seniorweb)

Suc6

Dús systeemherstel van maandag uitvoeren.

edrick3
door edrick3 - Jun 19, 2014 om 11:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=tjoeka schreef op donderdag 19 jun 2014, 00:12]Met hulp van iemand anders is het voor elkaar. Bedankt voor de info.

1 account stoppen voor ontvangen, dan bij accountinstellingen naar gegevens bestanden gaan en daar de nieuwe locaties verwijderd (eerst wel de nieuwe mails naar het oude postvak in overgeheveld.

Mooi zo.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

ja
door janssenbert - Jun 20, 2014 om 18:35
1 Antwoorden / 4 Vragen

Naar: bestand, info, accountinstellingen, naam met linkermuisknop blauw maken, wijzigen, geavanceerd, en dan vinkje bij "een kopie van berichten op de server achterlaten" uitzetten.
Vr gr Bert Janssen