ce
door centtank Nov 16, 2005 om 09:41
Computers & telefonie

E-mail

freya en drpc van harte bedankt voor het antwoord ja,ik stuur mijn post per msn.messenger als ik een muzieknummer opstuur komen er 24 keer dezelfde nummers .ik word gek , ik stuur naar mezelf krijg ik ook 24x dezelfde nummers het gaat ook erg traag met post versturen,ik hoop dat jullie een oplossing hebben voor mij.alvast bedankt groetjes hannie

704 7 Rapporteer

ijzerbroot
door ijzerbroot - Nov 16, 2005 om 10:23
460 Antwoorden / 6 Vragen

Beste centtank,

dus: wanneer u meent slechts 1 mailtje te sturen, gebeurt dat niet 1 keer, maar 24 keer?

En u verstuurt dit via MSN.messenger? En wat wanneer u alleen tekst mailt?

(PS u had deze aanvulling op uw eerdere vraag misschien beter bij die oorspronkelijke vraag kunnen plaatsen - via bv vraag beantwoorden of via reageren. Nu wordt het een heel gezoek voor freya en drpc.)

IJzerbroot

ce
door centtank - Nov 16, 2005 om 10:28
4 Antwoorden / 4 Vragen

het gaat alleen om muziek ik mail per msn.messenger  gewone mailtjes komen wel een maal maar duurt heel lang voor dat iemand het ontvangt hartstikke bedankt alvast.gr.hannie (centtank)

ijzerbroot
door ijzerbroot - Nov 16, 2005 om 10:55
460 Antwoorden / 6 Vragen

Beste centtank,

De verzend-/ontvangsttijd is van vele zaken afhankelijk, oa (uiteraard) van de grootte van de te verzenden bestanden en de verbindingssnelheid. Die verbindingssnelheid is op zich weer afhankelijk van verschillende zaken.

U gaf aan dat ook een mp3 die u naar uzelf stuurt, deze 24 keer bij u aankomt. Is het zo dat u dan 24 keer het volledige mp3-bestand ontvangt, of ontvangt u die ene mp3 in 24 verschillende delen?

IJzerbroot

ce
door centtank - Nov 16, 2005 om 11:11
4 Antwoorden / 4 Vragen

bedankt voor re.ijzerbroot ik ontvang 24 maal het zelfde nummer volledig

ijzerbroot
door ijzerbroot - Nov 16, 2005 om 12:00
460 Antwoorden / 6 Vragen

Beste centtank,

heel merkwaardig... Gewone tekst gaat wel slechts 1 keer uit, maar mp3 ineens 24 keer. (Ik ga er van uit dat de kale tekst net als de mp3 werd verzonden...)

Dit kan m.i. geen instellings-probleem zijn: dan had de kale tekst ook 24 x uit moeten gaan, en dat gebeurt dus niet...

Eerlijk geschreven: ik kan dit niet verklaren, dit gaat mijn kennis te boven. U zou MSN-messenger kunnen verwijderen en daarna her-installeren (je weet per slot van rekening maar nooit) en mogelijk kunt u uw versie upgraden...

Leg uw probleem anders eens voor bij een MSN-forum (bv askanowner.nl) meerdere MSN-forums vindt u bv via msn-messenger.pagina.nl.

IJzerbroot

un
door undercover - Nov 16, 2005 om 19:50
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat het mp3tje wordt gesplitst in kleinere deelbestanden, die u allemaal moet opslaan in dezelfde map en dan de 1ste aanklikken.

Dan worden deze weer samengesteld tot 1 bestand.

Ook bij Outlook (express) kan je dit instellen.

Vraagje: Hoe groot is je te versturen MP3bestand? ik vermoed vrij groot. controleer de groottes van de email met het origineel

ce
door centtank - Nov 17, 2005 om 18:11
4 Antwoorden / 4 Vragen

hallo,lieve mensen ik ben er uit hoor!ik wil jullie allemaal hartelijk dedanken voor jullie hulp. heb al mijn mailtjes opgeslagen in een map en het is gelukt alles wwer normaal.allemaal heel fijne feestdagen en een happy end.ben jullie heel erg dankbaar. groetjes centtank.tot horens