al
door almar123 Apr 5, 2004 om 18:08
Computers & telefonie

E-mail instellingen

Wie heeft er voor mij de e-mailinstellingen van Fast-XS ?? Had deze al verwijderd ;-) Iedereen schijnt binnen 48 uur weer te kunnen mailen via Fast-XS.

387 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Staan deze niet in de papieren die je van FastXS hebt gehad...? Meestal is het iets als: pop.fastxs.nl (soms pop3) en smtp.fastxs.nl.
Je gebruikersnaam en wachtwoord weet je zelf neem ik aan? Succes

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

welkomstbrief heb ik nooit ontvangen. had ik in de eerste week al contact over maar tot op heden nog niks. ze hadden me per 10 februari aangesloten. heel toevallig belde ik 12 februari voor de stand van zaken... als ik dus niet had gebeld had ik betaald terwijl ik niet eens internet had. slordig dus.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

hehe yup gebruikersnaam en wachtwoord weet ik... zelfs Dutch Web weet die ;-)

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je weer online komt via deze verbinding kan het zomaar zijn dat je mailservers nu pop3.dutchweb.nl en smtp.dutchweb.nl zijn.
Ik hou het voorlopig even op pop3.fast-xs.nl en idem smtp.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

SMTP server SMTP.FAST-XS.NL
POP3 server POP.FAST-XS.NL

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik jou was zou ik een goede gratis e-mailprovider nemen, ik gebruik al jaren www.gmx.net dat werkt altijd, maakt niet uit welke provider je hebt, een internetverbinding is voldoende. Hij is ook sneller dan de meeste e-mail van nederlandse providers (gmx is Duits)

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is idd handig een gratis e-mail account te hebben. Nadeel is wel, vind ik, dat je de overige snel vergeet. Ik heb de hotmail, maar vergat die van Fast-XS. Doe er immers niks mee. Totdat ik de brief van Dutchweb ontving en zaterdag Kassa zag, want wat bleek? Ik had een brief ontvangen van Fast-XS via mail met de mededeling (was 04-02) dat er problemen waren en dat er een aantal klanten overgenomen zouden worden door een ander bedrijf (nu blijkt dat Dutchweb).
Nu zegt Fast-XS dat ze niet op de hoogte waren, maar waarom ontving ik deze mail dan???? Een hele hoop vraagtekens. Afwachten tot zaterdag....

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zie nieuwe vraag: Executieverkoop Fast-XS
en ook
http://www.incassobureautwente.nl/

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Yup... tegenwoordig heb je ook Spymac met 1 GB ( !!!! ) aan vrije ruimte dus een ander mailadres dan je "vaste" is zeker niet verkeerd.