jo
door johnny_1 Dec 21, 2003 om 12:38
Computers & telefonie

E-mail namen verwijderen.

Als je een e-mail met bijlage toegestuurd krijgt staat er vaak een hele reeks met eerdere afzenders vermeld .
Hoe kun je deze voor het doorsturen verwijderen .
Alvast bedankt voor de tip.
Johnny.

448 5 Rapporteer

webzapper
door webzapper - Apr 16, 2004 om 12:21
207 Antwoorden / 4 Vragen

Nadat je doorsturen hebt gekozen, krijg je een nieuwe dialoogbox die begint met "------- oorspronkelijk bericht ----------" met daarna alle genoemde emailadressen. Dit stuk met al deze email adressen kun je gewoon wissen. Dan wordt dit niet meegezonden. Als je zelf wilt voorkomen dat in de e-mail die je verstuurt, alle namen/emailadressen zichtbaar zijn bij de ontvangers waaraan je de e-mail verstuurt, adviseer ik om de email aan jezelf te sturen en in het BCC-veld (Blind Copy Conform) de emailadressen. Dit voorkomt ook Spam. Helaas zijn er weinig mensen die zich daar zorgen over maken!

Mijn complimenten en succes!

mo
door mormel12 - Apr 16, 2004 om 12:21
1 Antwoorden / 0 Vragen

dit is inderdaad een goede methode die ik ook regelmatig gebruik
groetjes

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:21
504 Antwoorden / 8 Vragen

als je alleen de bijlage wilt doorsturen, klik je op doorsturen. je klikt 1x in het bericht venster en daarna Ctrl A (samen) 1x op backspace of je begint gelijk je eigen bericht te tikken. Hierdoor verdwijnt de volledige toegestuurde tekst, dus ook van wie je 't hebt gehad etc..

co
door compubeer - Apr 16, 2004 om 12:21
42 Antwoorden / 23 Vragen

Doorsturen emails kan simpelweg gestopt worden door in je Outlook Express het adressenbestand niet te gebruiken.Maak een voor je zelf benodigd bestand aan,wat je voor O.E of ander toepast.
Div programs en virussen zoeken direct naar adreslijst en vermenigvuldigen zo naar meer adressen en bestanden.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 12:21
763 Antwoorden / 1 Vragen

Ik doe dit vaak door de bijlage op te slaan in mijn de map documenten. je kan nu zelf weer een nieuw mailtje maken en de bijlage weer invoegen.