pierre60
door pierre60 Jul 17, 2008 om 11:00
Computers & telefonie

E-mail versturen

Als ik bijvoorbeeld vijf e-mails verstuur aan vijf verschillende adressen dan komt het voor dat twee van de vijf niet geopend kunnen worden door de geadresseerden. Kan iemand mij vertellen wat ik, of de geadresseerden, eraan kunnen doen? Alvast bedankt

506 9 Rapporteer

ridder_1
door ridder_1 - Jul 17, 2008 om 11:03
376 Antwoorden / 8 Vragen

bedoelt u de email zelf of event. bijlages die u met deze mail meestuurt ? In het laatste geval is dit veelal het spamfilter die dit blokkeert

birdies
door birdies - Jul 17, 2008 om 11:04
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Misschien verstuur je geïnfecteerde emails en zijn die 2 waar het niet geopend kan worden gewoon goed beveiligd.

tr
door troxz - Jul 17, 2008 om 11:15
22 Antwoorden / 2 Vragen

Als u attachments mee stuurt, dan kan het zijn dat deze niet door alle emailprogramma's direct worden toegestaan. In outlook bijvoorbeeld zit een standaard blokkade op .exe bestanden ivm verhoogd virus risico.

Mocht u gebruik maken van een eventuele "email addon" zoals incredimail, dan kan het zijn dat er HTML teksten worden gecreëerd. Deze worden door outlook ook standaard geblokkeerd.

Uitschakelen is mogelijk, hiervoor verwijs ik naar het einde van onderstaande link:

http://instructies.gvmelle.com/beveiligingsinstellingen.pdf

at
door ate_1 - Jul 18, 2008 om 12:00
5 Antwoorden / 1 Vragen

Het kan zijn dat de pc te scherp is afgesteld zodat je soms die mails niet kunt openen.

labren
door labren - Jul 18, 2008 om 12:48
862 Antwoorden / 0 Vragen

het zal de bijlage wel zijn die ze niet kunnen openen, kan allerlei oorzaken hebben zoals dat ze het office progammaatje niet op de computer hebben staan want de meeste bijlage moeten worden geopend met powerpoint van office of ze hebben de insteling van hun ootlook niet goed staan exsterne beelden blokkeren even uitschakelen, dat soort problemen.

jo
door jobo182 - Jul 18, 2008 om 13:05
14 Antwoorden / 11 Vragen

als men met Outlook Express werkt zal denkelijk een vinkje staan bij Opslaam of openen van bijlagen di mogelijk een virus bevatten niet toestaan, als die word uigevinkt, kunnen bijlagen geopent worden, je vint dit in OE via extra/opties - tabblad beveiliging

du
door dutchies - Jul 18, 2008 om 13:51
7 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=048dc840-14e1-467d-8dca-19d2a8fd7485&DisplayLang=nl

hier kun je de powerpointvieuwer downloaden

jij stuurt waarschijnlijk ppsbestanden

als men de powerpointvieuwer niet op zijn pc heeft kun je de pps niet downloaden

m.vr.gr. dutchies

tolsma1945
door tolsma1945 - Jul 18, 2008 om 15:29
229 Antwoorden / 6 Vragen

Goed antwoord

pi
door piet limburg - Jul 19, 2008 om 23:02
232 Antwoorden / 15 Vragen

Zal inderdaad wel de bijlage zijn die niet geopend kan worden.Zoals je zegt,de meesten zijn PPS bestanden.Velen hebben nog Office 2000 op hun PC.Moeten ze vervangen door (minimaal) Office 2003.

Groeten van Piet