se
door sebastianus Feb 4, 2005 om 18:29
Computers & telefonie

E-mailen

Hallo


ik kan geen e-mails versturen maar wel ontvangen.


Als ik een e-mail wilt versturen  geef de computer aan dat het verstuurt wordt,maar het komt niet opzijn bestemming.


ik zelf heb een test naar mij adres gedaan,is niet aangekomen.


Wat moet ik doen om het weer goed te krijgen?


ik heb windown 98 merk packard bell


Ik gebruik avg free virus progamma.


Ik gebruik outlock express van wanadoo.


     bedankt theo

1277 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

aenigma
door aenigma - Feb 4, 2005 om 19:43
260 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,



Dit kan meerdere oorzaken hebben dus het is een beetje een gok, maar probeer dit:



In Outlook, klikt u op Extra>Accounts.

U selecteert uw wannadoo account in het lijstje en klikt op eigenschappen.

In het venster dat zich opent, selecteert u de servers-tab.

Hierin ziet u uw pop3 (inkomende email) en uw smtp (uitgaande email) vermeld.



U zult de informatie van wannadoo even na moeten kijken, maar meestal moet dit zoiets als het volgende zijn:



inkomend: pop3.wannadoo.nl

uitgaand: smtp.wannadoo.nl



Waarschijnlijk is uw smtp-server niet juist ingesteld.

Mocht dit uw probleem niet oplossen dan zijn er nog meer mogelijkheden.



Succes.





se
door sebastianus - Feb 4, 2005 om 19:45
10 Antwoorden / 6 Vragen
0

alles is goed ingestelt zoals pop 3 en smtp


een  ander oplossing??


 

gsm
door gsm - Feb 4, 2005 om 22:57
5940 Antwoorden / 47 Vragen
0

Er dient normaal gesproken maar één e-mail account te zijn.

Voor wanadoo moet er in de eigenschappen onder de Server tab staan:



POP3



pop.wanadoo.nl

smtp.wanadoo.nl



Kijk dit goed na of typ het nog eens over.

Let er ook op of je wel het juiste inbelnummer belt, indien het een inbelverbinding betreft.

Kijk bij de Verbinding tab of de juiste interface (LAN of inbel)
geselecteerd staat. Vink daar anders het vierkantje even aan en kies de
juiste interface! Daarna vinkje weer weghalen.

Controleer ook het e-mailadres onder de tab Algemeen.

Als je Norton Internet Security hebt, zet dan het eventuele SPAM filter eens uit.



Succes,

GSM





a2i
door a2i - Feb 6, 2005 om 12:40
407 Antwoorden / 14 Vragen
0

Is dit al opgelost theo of niet?


In Outlook Express Kijk je bij Postvak uit, als daar iets instaat dan verstuur je niets.


druk op ctrl+m

se
door sebastianus - Feb 6, 2005 om 13:48
10 Antwoorden / 6 Vragen
0

Alle tips die ik tot nu gekregen heb,staan bij op de computer.


van pop, etc.


De berichtdie ik klaar maakt gaat automatisch naar postvak uit, en daar wordt het verstuurt maar komt niet op de plaats van bestemming.Van iemand kreeg ik te horen dat de virus scanner mijn mailtjes tegen houdt.Waarom weet hij niet.Ik gebruik AVG FREE virus progamma weet iemand het??


   theo 

se
door sebastianus - Feb 6, 2005 om 13:53
10 Antwoorden / 6 Vragen
0

ook krijg ik te lezen als ik naar mij een test mailtje stuurt EEN VOOR DE GEADRESSEERDE  IS DOOR DE SERVER GEWEIGERD.


      theo 

aenigma
door aenigma - Feb 6, 2005 om 14:18
260 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Theo,



Jammer dat uw probleem nog niet is opgelost.

Het zou best kunnen dat uw virusscanner uw email tegenhoudt, het zou
goed zijn om deze optie te elimineren door de proef op de som te nemen
en tijdelijk AVG uit te schakelen.



Ik gebruik het programma zelf niet, dus kan u niet exact vertellen hoe,
maar u zult de realtime protection moeten onderbreken, dit kan
waarschijnlijk door op het AVG icoon te klikken of in het hoofdscherm
de functie uit te zetten. Daarna probeert u een testemail naar uzelf te
sturen en vervolgens zet u de realtime protection weer aan.



Als het  versturen van email nu wel is gelukt, dan weten we dat
het hieraan ligt en kunnen we verder zoeken naar het probleem.



Succes

a2i
door a2i - Feb 6, 2005 om 16:16
407 Antwoorden / 14 Vragen
0

Welke Avg versie is het?


Het zou kunnen zijn dat je pc toch een virusinfectie bevat die via smtp dmv. bv. een worm automatisch mee attached verstuurt, en dat alle mails die je probeert te verzenden worden geweigert omdat het infected files bevat, omdat email-servers die je emails ontvangen ook je emails kunnen weigeren als het infected files bevat.


Misschien is het verstandig om je pc even extern te scannen met bv.


http://nl.trendmicro-europe.com/enterprise/products/housecall_launch.php                 (copy deze link even in je IE explorer.)


click even op check my PC now.


Continue with next step. (evt. op YES)


Dan is de rest in het nederlands.

aenigma
door aenigma - Feb 6, 2005 om 18:15
260 Antwoorden / 0 Vragen
0

Is dit het bericht (of een dergelijk bericht met de melding 'proper authentication required') dat u krijgt in Outlook?



Kan
het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de
server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is xxxxxxxxxxx.
Onderwerp 'test', Account: 'xxxxxxxxxxx', Server:
'xxxxxxxxxxx', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 5.7.1 ...
Relaying denied. Proper authentication required.', Poort: 25,
Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79



In dat geval klikt u in Outlook Extra>Opties>Accounts en gaat u
weer naar de eigenschappen van uw emailaccount. In het tabblad
'servers' vinkt u de optie 'aanmelden met beveiligd
wachtwoord-verificatie' aan. Mocht deze al aan staan en het bericht is
anders van aard, probeert u dan deze optie uit te zetten en dan weer te
testen.



Succes.





do
door doedelzak13 - Feb 6, 2005 om 18:57
7 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bent u toevallig van internetaanbieder veranderd, maar gebruikt u nog
steeds hetzelfde @wanadoo.nl-emailadres? Vul dan in Outlook Express bij
de smtp-server niet smtp.wanadoo.nl in, maar het smtp-adres van uw
nieuwe internetaanbieder. Als u vertelt welk bedrijf internet aan u
levert, kunnen wij dat wel even nagaan, of u kunt het zelf opzoeken op
de website van uw huidige internetaanbieder.

se
door sebastianus - Feb 11, 2005 om 19:31
10 Antwoorden / 6 Vragen
0

hallo hiermee dank ik de gene die gereageerd heb op mijn oproep over e-mails verzenden.


Hij doet het weer,maar er gaat 15 tot 20 minuten voor bij voordat het op de plaats van bestemming komt.


Dat is wel traag!!!!!


groeten theo

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Pu
Pumuckl_NL - Sep 16, 2024 om 10:36
Auto & vervoer

Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour

Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?




 



... Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

mi
michelcolman - Aug 29, 2024 om 10:33
Winkels & webshops
Bartels Tilburg levert niet en reageert niet op vraag om terugbetaling

Bartels Tilburg levert niet en reageert niet op vraag om terugbetaling

In februari bestelde ik op de website van Bartels Tilburg speakers voor 1500 euro, "voor 18:00 besteld, vandaag verzonden". Daarna kreeg ik bericht dat het wat langer ging duren, week 11, daarna week 14 of 15, daarna "we hebben wat leveringsproblemen maar maak u geen zorgen, ze komen er zeker aan hoor". Intussen zijn we 6 maanden verder, ik heb al ettelijke berichten gestuurd langs allerlei wegen ... Lees meer