ge
door geryon Mar 26, 2007 om 11:02
Computers & telefonie

Email

ben al 48 uur afgesloten om emial versturen ik kan enkel ontvangen


prov= chello.nl  upc

534 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Mar 26, 2007 om 11:37
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Geryon,

Lukt het je wel om via webmail van Chello berichten te versturen? Zo ja, is er recentelijk iets veranderd aan je instelling?
Controleer in ieder geval de server voor uitgaande mail: (smpt) mail.chello.nl

Wel heeft Chello sinds begin maart het beleid om mail adressen die langer dan vijf maanden niet zijn gebruikt op inactief te zetten. Maar dat zal het wel niet zijn, omdat je wel mail kan ontvangen.

Wat zegt Chello van dit probleem?

groet en succes,

Flipje



ve
door verwijderd - Mar 26, 2007 om 12:19
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Om heel eerlijk te zijn.....

't Is fout, ik geef dat toe, maar ook hier herken ik het probleem maar wat ik met Orange had.
Vol schaamte, ik had een betalingsachterstand mede doordat de dag van inning zo ongelukkig lag (ligt) en ook ik kreeg en dit pas nadat ik aan mijn betalingsverplichtigen had voldaan en zelfs vooruitbetaald plotseling het verschijnsel wat u omschrijft; wel ontvangen maar niet kunnen verzenden.

Orange zei echter bij hoog en bij laag dat dit niet aan hun lag!
Dat alles zou hebben moeten werken zoals het daarvoor had gewerkt.

Nu had ik ook en niet werkende versie van Thunderbird op mijn PC staan en toen ik die verwijderde voilá, alles werkte een dag daarna weer zoals het moest.
Orange? Of toch Thunderbird?

Het zou dus wel kunnen dat een ander e-mailprogramma de zaak zit te versjtieren.

Alleen, krijg ik toch weer die wratten op m'n poten!
Waarom laat u nou weer dat enge woord UPC vallen.

Mooeeeeddderrrrrr!

De Vrije Vogel




ve
door verwijderd - Mar 26, 2007 om 12:58
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dit heb ik ook 's meegemaakt. Ging ook vanzelf weer over. Het kan ermee te maken hebben dat je een virus- of andere besmetting hebt en dat UPC je daarom het versturen van emails onmogelijk maakt. Doe een uitgebreide virus- en malware-controle, na enkele dagen zou het dan weer hersteld kunnen zijn.


Log ook eens in in webmail via de Chello website, daarvandaan kun je ook email versturen. Kun je meteen kijken of de mailbox niet te vol zit.

ve
door verwijderd - Mar 26, 2007 om 13:53
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wellicht bent u, zoals Edwardus al aangeeft, het slachtoffer van een virus, spyware of van een Spammer. Chello is de laatste tijd nogal eens geplaagd door een overvloed aan Spam berichten. Spammers maken gebruik van PC's van derden, om daarvandaan de berichten rond te strooien. Ik kan me voorstellen dat het verzenden van berichten alleen daardoor al moeilijker wordt en dat Chello deze berichten in een dergelijk geval mogelijk tegenhoudt.
Maak daarom gebruik van een goede firewall (bijvoorbeeld ZoneAlarm of Kerio) om het uitgaande verkeer onder controle te kunnen houden.
De Windows XP SP2 firewall controleert namelijk alleen maar binnenkomend verkeer.
Gebruik ook een goede up-to-date virusscanner en daarnaast nog een Spyware scanner, zoals Spybot S&D.
Controleer ook de account instellingen in uw e-mail programma, vooral de naam van de SMTP-server en uw eigen e-mail adres.

Groet,
GSM



ve
door verwijderd - Mar 28, 2007 om 15:53
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste geryon


Ook ik heb problemen gehad met mijn e-mail. UPC is ook mijn server. Nu gaat alles naar wens. Weet je wat ik gedaan heb? Doodgewoon UPC gebeld en gevraagd om me door de problemen met mijn e-mail heen te loodsen. De medewerker, die ik aan de telefoon had heeft me heel goed geholpen. Ik ben met de telefoon in mijn hand achter de computer gaan zitten en hij heeft me stap voor stap door alle problemen heen geholpen.Het is een simpele raad, maar ik zou het je aanraden. Probeer het nou maar! Echt het werkt!       groetjes en succes! Sigurda

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

No
Noa44evan! - Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig 
Graag Uw reactie hierover. 


              m.vr.gr. John Q. 

Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer