Hv
door Hvdv Mar 6, 2010 om 19:34
Computers & telefonie

Email

Hoi ik heb nu windows live hotmail ipv outlook express en dan nu wil ik mijn huidige e-mail adres laten vervallen en heb nu een email adres bij live hotmail hoe kan ik dat laten vervallen ik gebruik windows xp sp3
gr hvdv

937 4 Rapporteer

freya
door freya - Mar 6, 2010 om 20:04
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo hvdv,

Ik zou zeggen, gewoon dat 'oude' e-mailadres niet meer gebruiken. Als je met 'laten vervallen' bedoelt dat je het e-mailadres wilt opheffen, dan is het maar de vraag of dat kan. Gaat het b.v. om een e-mailadres dat je van je internetprovider hebt gekregen? In dat geval zit het meestal aan je abonnement vast en kun je het dus niet opheffen.

m.vr.gr. Freya

ko
door kompalaya - Mar 7, 2010 om 00:03
11 Antwoorden / 2 Vragen

Hoi,

Waarschijnlijk ben je bang dat er nog mail binnenkomt op je oude mailadres en die wil je niet iedere keer meer checken.

Je kan waarschijnlijk via een instelling je mail laten forwarden naar je live-account zodat je outlook niet meer hoeft te gebruiken en je overal waar je internet tot je beschikking hebt je mail kan lezen.

Ik dat gedaan met mijn Gmail-account en werkt goed.

stacey
door stacey - Mar 7, 2010 om 00:07
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Ik heb ook windows live mail, daar komen 5 hotmailadressen op binnen en ook m`n prive email van/via provider, geen enkel probleem, je kunt je eigen email adres daar dus ook gewoon ontvangen.

Groetjes,

edwardus
door edwardus - Mar 7, 2010 om 12:01
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Waarom je je Hotmail account wilt opheffen omdat je nu een ander programma gebruikt begrijp ik niet helemaal, ik vraag me af of dit wel echt is wat je wilt, je kunt n.l. na het opheffen ook niet meer via Windows Live Mail o.i.d. de mail van dat account krijgen.

Maar goed, stel dat je het echt niet meer wilt:

[quote]
Windows Live ID sluiten
Als u uw Windows Live ID sluit, worden uw geregistreerde gegevens (Dit zijn gegevens die u heeft opgegeven bij Windows Live, waaronder uw e-mailadres en wachtwoord.) en referenties (Unieke aanmeldgegevens die u gebruikt om toegang te krijgen tot beperkt toegankelijke bronnen, zoals websites en services. Voor Windows Live ID bestaan uw referenties uit uw e-mailadres en wachtwoord. Maar dit kan ook het nummer van een mobiele telefoon en een pincode, een smartcard of beveiligingssleutel zijn.) definitief verwijderd. Dit geldt ook voor uw Messenger- en Windows Live-contactpersonen. U kunt zich hierna niet meer aanmelden bij sites of services van Windows Live ID.

1. Meld u aan op de pagina Accountoverzicht met uw Windows Live ID (Het e-mailadres en wachtwoord waarmee u zich aanmeldt bij programma's en services van Windows Live, zoals Windows Live Hotmail en Windows Live Messenger; Microsoft-services zoals Xbox LIVE, MSN en Office Live, en overal waar u het Windows Live ID-logo ziet.) .
2. Klik onder Aanvullende opties op Account sluiten.
3. Controleer of de juiste Windows Live ID wordt getoond, typ uw wachtwoord en klik vervolgens op Ja.