romaantje
door romaantje Feb 2, 2007 om 16:35
Computers & telefonie

Emails komen niet door

wie kan mijn helpen


ik heb 16nieuwe emails maar ze komen tot de tiende binnen en dan geeft hij een fout en stopt als ik dan out look weer aanklik geeft hij aan dat er weer 16 nieuwe emails zijn en stopt weer bij de tiende en dat gaat maar door


hoe kan ik alles verwijderen, dan maar niet mijn emails openen


 is dat mogelijk dat ik ze kan verwijderen en ze zijn nog niet allemaal binnen

584 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Feb 2, 2007 om 16:51
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Op www.twigger.nl kun je je emails online bekijken, en eventueel ook verwijderen.
Je hoeft op de site alleen maar je emailprovider op te zoeken, en je gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen.



ve
door verwijderd - Feb 2, 2007 om 16:53
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

als je webmail hebt kun je hier de foute mailberichten verwijderen.
Anders moet je mailwasher downloaden, met deze kan je de mail van de server verwijderen.
http://www.firetrust.com/home/

opbovenstaand adres kan je het downloaden.

ve
door verwijderd - Feb 2, 2007 om 17:06
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte Romaantje heeft u soms internetplus bellen van KPN?
Bij KPN hebben ze namelijk een storing met de e-mail servers voor zowel  de inkomende als de uitgaande mailservers. 
Ze bieden een tijdelijke oplossing door bij de inkomende mailserver
''pop.kpnplanet.nl''  te vervangen door het volgende IP adres 213.75.3.24 en eventueel bij problemen met verzenden de uitgaande mailserver ''mail.kpnplanet.nl'' te vervangen door het IP adres 194.151.105.247.
Raadpleeg eventueel de KPN site.

ve
door verwijderd - Feb 2, 2007 om 17:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ja ik heb inderdaad internetplusbellen van kpn


heel erg bedankt voor je antwoord

ve
door verwijderd - Feb 2, 2007 om 18:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Romaantje, sinds afgelopen week heb ik ook problemen met internet plus bellen, ook ik kan de email niet ophalen, er staat dan nu ook een bruikbare tip bij, maar er is echter nog een probleem, als je onbeperkt altijd hebt, dan valt de verbinding na zo'n 13 minuten bellen spontaan weg, je hoort dan niets meer, het beste kun je dan de persoon maar weer even terugbellen, dan kun je wederom zo'n 13 minuten telefoneren, de helpdesk probeer ik al zo'n week te bereiken, echter dit is ook onmogelijk, de telefoonverbinding stopt nl. bij zo'n 13 minuten bellen, gelukkig heb ik ze nu een keer aan de lijn gehad, na vele uren bellen, en er schijnt bij kpn een softwareprobleem te zijn, "In Maart wordt deze software automatisch naar de experiabox (modem) verzonden" dus er is niet alleen een email probleem, de internet verbindingen zijn vooral s'avonds slecht en bellen, wat mijn vrouw veel doet, is nu ook een ergernis, als je tegen de mensen moet vertellen, dat je na ongeveer zo'n 13 minuten wegvalt...elke keer moet je dan afspreken, dat je na ongeveer 13 minuten weliswaar wegvalt, maar dat je terugbeld....kinderziektes, noemen ze dit, maar worden deze opgelost?! We wachten af...in ieder geval weer een maand erbij van ergernis, want in Maart zou "alles opgelost moeten zijn" aldus de helpdesk-medewerker van kpn, want in Maart komt de nieuwe software-update..aldus kpn


Henny

ve
door verwijderd - Feb 2, 2007 om 19:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

KPN geeft de volgende mededelingenop de site:


http://kpn-serviceportal.custhelp.com/cgi-bin/kpn_serviceportal.cfg/php/enduser/ipb_service_notif.php?/


Na het openen ziet u wat er aan storingen is.


Met vriendelijke groet,
Willem

ve
door verwijderd - Feb 2, 2007 om 19:55
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Willemo bedankt voor je tip! Ik ben nu inderdaad echt op de hoogte, rijst alleen de vraag, waarom wordt dit dan niet vermeld door de medewerker/ster van de helpdesk bij kpn, scheelt ons als gebruiker een hoop gezoek, als ze je een verwijzing naar die ene site geven, toch? Groeten, Henny

ve
door verwijderd - Feb 3, 2007 om 16:00
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

iedereen bedankt voor de reactie's

ve
door verwijderd - Feb 3, 2007 om 20:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo, nog even een laatste berichtje: KPN meld op hun service site dat de storing van de emailserver is opgelost (za 03-02-07 18.22u) Succes verder met mailen, Henny

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer