al
door alysa Jan 16, 2005 om 21:35
Computers & telefonie

Energie nuon en energie-direct

Ik ben vorig jaar juli overgegaan van Nuon naar energiedirect.

Ik heb toen nog 3 maanden aan Nuon het volle bedrag betaald, wat ik iedere maand betaalde en ook aan energie-direct, terwijl die uitgerekend hadden dat het goedkoper via hun zou zijn.(61€)

Aan Nuon gevraagd, wanneer ik een eindafrekening zou krijgen, dat zou spoedig gebeuren, maar tot op heden nog niets gehoord van Nuon. Ik betaal ook nog aan Nuon plm 33€ per maand(contractkosten etc) en aan energie-direct plm. 50 € per maand, dus nu kom ik op 83€ per maand, terwijl ik eerst 61€ betaalde aan Nuon, en nog steeds geen eindafrekening heb gekregen. Beide energiebedrijven gemaild, maar krijg geen antwoord.

Ik weet niet wat ik hier mee aan moet, maar ben dus niet voordeliger uit, dus mooie verkooppraatjes, en aan energie-direct zit ik 2 jaar aan vast, via een contract die je moet ondertekenen.

Kunt u mij advies geven.

Mw. A.J. Coelingh

De Stuifbergen 32

1851 WP Heiloo tel 072-5330725

328 1 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 17, 2005 om 09:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag adrie,

Toch nog even het postadres van NUON:

Ons postadres is:
Nuon Customer Care Center
Postbus 40021
6803 HA Arnhem

Groeten, Ton.