jr
door jr070896 Sep 20, 2009 om 16:08
Computers & telefonie

Ervaring met Sjaakshop

Hallo allemaal,

Heeft iemand ervaring met "De Sjaakshop?" Op hun site staat wel dat ze ingeschreven zijn bij: "De kamer van koophandel." Weet iemand of een webshop die is ingeschreven bij: "De kamer van koophandel" echt een goede winkel is?

Ik hoor graag positieve en negetieve verhalen. Ik zie uw reactie met spanning tegemoet.

965 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 20, 2009 om 16:33
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Sep 20, 2009 om 16:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zo ja, kijk dan even hier: http://www.trustpilot.nl/review/www.saake-shop.nl

Lijkt mij dus betrouwbaar.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2009 om 16:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedoel je soms saake-shop?

ve
door verwijderd - Sep 20, 2009 om 16:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

@edrick: zie eerdere reactie.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2009 om 17:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja die bedoel ik. Sorry voor de fout.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2009 om 18:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag jr07865498765432025759,

Als de shop op de site geen bezoekadres heeft staan en je moet vooraf betalen, dan is het geen betrouwbare shop. Als dan ook nog de bedenktijdregel niet vermeld wordt, dan weet je heel zeker dat je bij die shop niets moet bestellen.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2009 om 22:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat een bedrijf ingeschreven is bij de KvK is geen enkele garantie voor betrouwbaarheid of kwaliteit. De KvK is gewoon een registratiebureau waar bedrijven ingeschreven dienen te staan.

Over het algemeen word ik wat terughoudend als een webwinkel geen adres en telefoonnummer vermeldt en niet is aangesloten bij een thuiswinkelorganisatie. Dit bedrijf vermeldt wel een adres, maar geen telefoonnummer. Wel vermelden ze geheel correct de informatie over de afkoelingsperiode, etc.

Even rondneuzen op review-sites als tweakers.net levert een beeld op dat de meeste bestellers zeer tevreden zijn, met hier en daar een klein minpuntje.

Dit lijkt dus een tamelijk betrouwbare webshop te zijn.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2009 om 23:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

mooie stemming makerij van u  met de onjuiste info van u.

de volgende gegevens komen rechtstreeks van de website.

bezoekadres.

Saakeshop B.V.
Dorpsplein 6
2065 AL Haarlemmerliede
Let op: dit is géén afhaal- of postadres!

ze hebben het dan wel niet over een bedenk tijd maar over een afkoelingsperiode

U heeft zich bedacht?
In het kader van de “Wet Kopen op Afstand” heeft u altijd recht op een afkoelingsperiode van 14 dagen. Deze 14 dagen gaan in na ontvangst van uw bestelling. Mocht u zich bedenken, of bent u niet tevreden, dan heeft u binnen deze periode de mogelijkheid het product terug te sturen. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Geadviseerd wordt dan ook dit aangetekend te doen

en het geld wordt binnen 5 werkdagen teruggestort

DOA

Als er sprake is van een DOA-product (product was al defect toen u deze ontving) worden de kosten die u maakte voor de retourzending contant teruggestuurd met de nieuwe zending. Voorwaarde is dat u de klacht binnen 8 dagen na ontvangst van het defecte artikel aan ons per e-mail kenbaar maakt

en wanneer je niet vooruit wil betalen, dan kun je het product ook afhalen en contant betalen.

"zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten"

de referenties op tweakers zegt wat dat betreft genoeg.

ik zou hier zonder problemen iets bestellen en vooruit betalen, zoals al veel webshops doen.

ingeval bij betaling met een creditcard is het ook heel makkelijk terug te storten wanneer het niet binnen de gestelde levertijd wordt bezorgt.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2009 om 23:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag miraltje,

Ik lees dat mijn tekst tot een misverstand kan leiden. In het algemeen kun je er van uitgaan dat een shop zonder (de overigens wettelijk verplichte) bezoekadres......(etc. etc) niet betrouwbaar is.  Het is aan de TS om met mijn gegevens bij de hand te verifiëren of dit een betrouwbare shop is. Zelf ben ik uiteraard niet op die site gaan kijken. Ik heb wel wat anders te doen. Mijn in het algemeen gestelde punten hebben dus niks met stemmingmakerij te maken. Integendeel: het maakt het beoordelen van elke shop alleen maar gemakkelijk.

Met collegiale groet, ReadAC.