be
door benkarnic Feb 6, 2008 om 13:54
Computers & telefonie

Ervaringen met GSM box

Ik heb een abonnement afgesloten bij GSM box, mijn abonnement is op tijd ingegaan maar mijn cadeaus, heb ik tot op heden nog niet ontvangen. Ik krijg ook geen contact met GSM box, er word niet gereageerd op mail en de telefoon word al helemaal niet op genomen. Kan ik nu mijn abonnement nog stop zetten want je begrijpt dat ik anders dit abonnement nooit zou hebben genomen.


Wie heeft er ook slechte ervaring met GSM box 


 


 

529 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edwardus
door edwardus - Feb 7, 2008 om 00:31
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

GSM Box ken ik niet (ik koop liever een echte pc i.p.v. zo'n gratis speelgoed-pc). Het telefoon-abonnement is afgesloten bij een provider (KPN, Vodafone, Telfort, T-Mobile, etc.) en die staan hier buiten, dat kun je dus niet tussentijds kosteloos opzeggen om die reden. Je hebt een geschil met GSM Box, met hun dien je het probleem uit te vechten.

focus33
door focus33 - Feb 7, 2008 om 01:12
16 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hier wat ervaringen met gsmbox.nl

Na aankoop slechte aftersales dus.

Zie http://tweakers.net/shopreview/7055



focus33
door focus33 - Feb 7, 2008 om 01:18
16 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ipv invulformulier op website, waar geen reactie op komt, heb ik nog adresgegevens gevonden en een rechtstreeks e-mailadres.














Telefoon:020-6795714
Fax :084-8345315
E-mail :info@gsmbox.nl
Post :GSMbox.nl


Postbus 37788


1030 BJ Amsterdam




















Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mo
Movara - Jul 3, 2024 om 13:27
Winkels & webshops

Tegoedbon en geen geld na aankoop van kapot kledingstuk mag dat

heb een blouse (€19,99)gekocht in 2e handswinkel waar men zegt dat elk stuk zorgvuldig wordt nagekeken.
Helaas is bij dit stuk een fabricagefout over het hoofd gezien. Ik heb gebeld (14/6-'24); moest foto's met toelichting per email sturen.
hierna 2x gebeld en vanochtend uitsluitsel gekregen: geld kan niet teruggegeven of overgemaakt worden; dit staat ook op de kassabon.
Bij uitz ... Lees meer

Robert524450
Robert524450 - Jul 4, 2024 om 10:11
Winkels & webshops
Marktplaats forceert mij ID-verificatie door te lopen voordat uitbetaald wordt.

Marktplaats forceert mij ID-verificatie door te lopen voordat uitbetaald wordt.

Ik heb iets verkocht op marktplaats voor € 50,-. Nu forceert Marktplaats.nl mij een ID-verificatie door te lopen voordat het geld uitbetaald wordt. Ik heb dit jaar via 3 advertenties op marktplaats iet verkocht voor in totaal minder dan € 500,- Nu moet ik bij een nieuwe externe partij mijn persooonsgegevens registreren ondankt dat op de website van marktplaats staat dat er een ID-verificatie ... Lees meer

Rooah
Rooah - Jul 4, 2024 om 12:02
Garantie & verzekeringen

Beddenleeuw - Past bestelling zonder overleg aan

Beste leden,

Op 16-06-2024 hebben wij een boxspring besteld bij beddenleeuw.nl. Het gaat om een boxspring van 180x200 in de stof ecru (beige) incl. montage.
Op 24-06-2024 hebben wij bevestiging gekregen dat onze bestelling is ingepland voor uitlevering op 03-07-2024. 
Op 02-04-2024 ontvang ik keurig een mail met het verwachte tijdslot. De boxspring zal de volgende dag worden ... Lees meer