be
door benkarnic Feb 6, 2008 om 13:54
Computers & telefonie

Ervaringen met GSM box

Ik heb een abonnement afgesloten bij GSM box, mijn abonnement is op tijd ingegaan maar mijn cadeaus, heb ik tot op heden nog niet ontvangen. Ik krijg ook geen contact met GSM box, er word niet gereageerd op mail en de telefoon word al helemaal niet op genomen. Kan ik nu mijn abonnement nog stop zetten want je begrijpt dat ik anders dit abonnement nooit zou hebben genomen.

Wie heeft er ook slechte ervaring met GSM box

529 3 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Feb 7, 2008 om 00:31
6844 Antwoorden / 14 Vragen

GSM Box ken ik niet (ik koop liever een echte pc i.p.v. zo'n gratis speelgoed-pc). Het telefoon-abonnement is afgesloten bij een provider (KPN, Vodafone, Telfort, T-Mobile, etc.) en die staan hier buiten, dat kun je dus niet tussentijds kosteloos opzeggen om die reden. Je hebt een geschil met GSM Box, met hun dien je het probleem uit te vechten.

focus33
door focus33 - Feb 7, 2008 om 01:12
16 Antwoorden / 2 Vragen

Hier wat ervaringen met gsmbox.nl

Na aankoop slechte aftersales dus.

Zie http://tweakers.net/shopreview/7055

focus33
door focus33 - Feb 7, 2008 om 01:18
16 Antwoorden / 2 Vragen

Ipv invulformulier op website, waar geen reactie op komt, heb ik nog adresgegevens gevonden en een rechtstreeks e-mailadres.

Telefoon:020-6795714
Fax :084-8345315
E-mail :info@gsmbox.nl
Post :GSMbox.nl

Postbus 37788

1030 BJ Amsterdam