ti
door timmer77 Jan 1, 2014 om 13:08
Computers & telefonie

Etiketten

ik moet etiketten maken moet 10 per vel in typen is het mogelijk dat je de eerste in typt dat je het kan copieren dat het helel vel in eens vol staat ik gebruik word

vr gr pim

5434 14 Rapporteer

ma
door mataraty - Jan 1, 2014 om 13:24
73 Antwoorden / 0 Vragen

Lees etiketten in word eens door.

ro
door ron530 - Jan 1, 2014 om 13:30
4084 Antwoorden / 17 Vragen

In word is een optie etiketten maken, kies het papier dat u gebruikt daarna uw tekst. Vervolgens kiest u voor hele pagina en afdrukken. Voor alle zekerheid eerst op normaal papier en controleren of de stand overeen komt.

ro
door ron530 - Jan 1, 2014 om 13:32
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Ter aanvulling klik als eerste op verzendlijsten.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 1, 2014 om 13:56
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo timmer77

open WORD
klik op extra
klik op brieven en verzendlijsten dan op enveloppen en etiketten
typ het adres
klik op nieuw document.
nu hebt u een lijst met de zelfde adressen.
Dit gaat bij mij om Word 2003.

Vr. gr. sjoppie.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 2, 2014 om 18:09
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Wat vaak ook makkelijk werkt is gewoon een tabel maken, deze maak je voor het printen onzichtbaar.

polleke1945
door polleke1945 - Jan 3, 2014 om 12:06
76 Antwoorden / 2 Vragen

Gebruik Adres 2000

Ideaal, in excel adressen aanmaken, opslaan als csv, importeren in Adres 2000
Op verzoek stuur ik je een door mij gemaakte gebruiksaanwijzing hiervoor

polleke1945
door polleke1945 - Jan 3, 2014 om 12:08
76 Antwoorden / 2 Vragen
polleke1945
door polleke1945 - Jan 3, 2014 om 12:11
76 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op donderdag 2 jan 2014, 18:09]Wat vaak ook makkelijk werkt is gewoon een tabel maken, deze maak je voor het printen onzichtbaar.
Of deze

audb
door audb - Jan 3, 2014 om 13:01
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Nog slimmer is om bij http://www.avery.nl/avery/nl_nl/Templates-%26-Software/Software/_/Ns=Rankeen gratis programma-tje te downloaden werkt veel lekkerder en als u zich (verplicht) inschrijft dan kan u zelfs gratis proef setjes krijgen.
Wilt u de nieuwsbrief niet dan kan u dat ook afvinken.

polleke1945
door polleke1945 - Jan 3, 2014 om 14:15
76 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=audb schreef op vrijdag 3 jan 2014, 13:01]Nog slimmer is om bij http://www.avery.nl/avery/nl_nl/Templates-%26-Software/Software/_/Ns=Rankeen gratis programma-tje te downloaden werkt veel lekkerder en als u zich (verplicht) inschrijft dan kan u zelfs gratis proef setjes krijgen.
Wilt u de nieuwsbrief niet dan kan u dat ook afvinken.
Kan niet importeren uit excel, alleen dbase 3 bestanden, die zijn van voor de oorlog :

ja
door jangmcoolen - Jan 3, 2014 om 14:59
77 Antwoorden / 12 Vragen

Ik ben geen PC freak, maar werk wel graag met de PC (ben sinds 1 jaar alleen en heb veel voldoening in PC werk - vrouw overleden).
Ik heb veel adressen en voor Kerst en Nieuwjaar heb ik me weer lam geschreven.

De hulp die timmer77 vraagt gaat over een adres dat hij of zij een aantal malen wil afdrukken op etiketten (bijv om een 30-tal adresetiketten te maken)

MAAR WIE WIL MIJ HELPEN MET WAT TE DOEN ALS IK EEN REEKS VERSCHILLENDE ADRESSEN OP ETIKETPAPIER WIL AFDRUKKEN. HOE GAAT DAT IN ZIJN WERK??

Dan hoef ik me niet lam te schrijven bij Kerst en Nieuwjaar en mijn dochters zijn dolgelukkig als die klaarliggen als er ONVERHOOPT iets met mij gebeurt.

Alvast mijn welgemeende en zeer hartelijke dank

ho
door honda98 - Jan 3, 2014 om 17:52
103 Antwoorden / 1 Vragen

de simpelste manier om etiketten te maken is een label printer kopen !
het is de simpelste manier !
ik heb ook verleden jaar er een aan geschaft aan gezien ik slecht kan schrijven en geen zin in
ingewikkelde gedoe !
je kan de letter grootte instellen en de etiket lengte !
je kan er allerlij teksten mee maken !
ze kosten zo rond de 60 euro

klazien4
door klazien4 - Jan 4, 2014 om 12:08
27 Antwoorden / 2 Vragen

beste jangmcoolen ik raad U aan het programmatje adressen3 te downloaden daar kunt U al uw adressen in kwijt en heel makkelijk etiketten printen.U kunt het eerst gratis uitproberen en daarna kost het 19 euro het is erg gebruiksvriendelijk
gr Klazien

ja
door jangmcoolen - Jan 4, 2014 om 14:23
77 Antwoorden / 12 Vragen

@KLAZIEWN4. Geweldig lief dat je reageert met een heel goede suggestie, maar ik zei al dat ik niet een echte freak ben dus ik weet niet hoe ik bij adressen3 kom en waar de keuze zit van proef en latere betaling.
Wil je me nog een keer helpen? Heel erg BEDANKT Klazien.