jo
door joey1998 Sep 30, 2004 om 15:24
Computers & telefonie

Euroclix

via de pc.  clix sparen, meedoen aan onderzoekjes, maar de beloofde clix worden niet bijgeschreven ,wie kan er meer over vertellen?

3200 5 Rapporteer

bo
door boollie - Sep 30, 2004 om 19:25
8 Antwoorden / 2 Vragen

Ik ben al meerdere jaren lid en ze hebben tot nu toe altijd netjes en heel snel uitbetaald, wel laat ik altijd al bij 10 euro uitbetalen.

Nu hebben ze ook iets nieuws dat je kan wedden met voetbalwedstrijden en ook dat gaat heel goed.

Het is alleen zo dat je vroeger veel meer cq sneller clix kon verdienen dan tegenwoordig.

bo
door boollie - Sep 30, 2004 om 19:27
8 Antwoorden / 2 Vragen

nog een kleine aanvulling is dat het inderdaad soms enige weken duurt voordat iets is bijgeschreven, in jouw geval zou ik gewoon een email naar hun administratie sturen.

hidkees
door hidkees - Oct 2, 2004 om 10:35
41 Antwoorden / 5 Vragen

Op de website van euroclix kun je , na inloggen, precies zien hoeveel je waarmee verdiend hebt en hoeveel er gereserveerd staat (en om een of andere reden later wordt bijgeschreven op je saldo of komt te vervallen).

jubereva
door jubereva - Oct 2, 2004 om 11:07
42 Antwoorden / 17 Vragen

Het is helemaal bonafide, hoor. Ik heb al meer dan 200 euro gehad in de loop der tijd.

Wel duurt het soms lang voordat de clix bijgeschreven zijn. In je overzicht zie je wel dat ze gereserveerd zijn, maar Euroclix stelt ze pas beschikbaar als ze bericht hebben van de betrokken adverteerder dat jij daadwerkelijk gebruik hebt gemaakt van hun aanbod en dat kan wel eens lang duren. De clix die je krijgt voor het bezoeken van een site (vaak 2) worden wel gelijk beschikbaar gesteld.

Zo duidelijk?

ch
door chantalec - May 8, 2009 om 13:58
3 Antwoorden / 0 Vragen

EuroClix heeft nu een vernieuwde website. Via deze website kun je een zogeheten claim indienen over de Clix waarover je een vraag hebt.

Mocht je andere vragen of opmerkingen hebben, dan kun je deze mailen naar: ledenservice@euroclix.nl