ed
door eddie02 Feb 27, 2007 om 17:08
Computers & telefonie

Exe crashes

hallo

Ik speel vaak een online spel en sinds de laatste update/patch crast de game erg veel.
Ik krijg dan zo'n windows.exe melding.
Weet iemand hier iets meer van?
Of is t gewoon nog een bug in de game?

342 3 Rapporteer

laaglander
door laaglander - Feb 27, 2007 om 20:30
473 Antwoorden / 1 Vragen

Hall eddie02,

je geeft wel erg weinig info.  een online game? welke dan? heb je al bij hun op het forum gekeken of er misschien meer mensen hebben gemeld met problemen?  wat is de fout omschrijving precies?

Laaglander

ed
door eddie02 - Feb 27, 2007 om 20:41
10 Antwoorden / 44 Vragen

Warrock heet t.
En er hebben wel meer mensen last van ja.
Ook wordt er gezegt dat er een patch voor uit komt.

Ik dacht dat t misschien wel zelf te fiksen is.
Heb ik dat goed of blijft t gewoon wachten op de patch?

Sommige mensen hebben er nl. helemaal geen last van.
Ik heb wel 512 ram zal dit te weinig zijn i.v.m. online gamen?

Soms doet ie t ook gewoon een tijd achter elkaar goed en dan crasht ie weer.

laaglander
door laaglander - Feb 27, 2007 om 23:05
473 Antwoorden / 1 Vragen

hallo,

zo te lezen hebben er inderdaad meer personen last van, tenminste van problemen weet niet of het dezelfde problemen zijn als die jij hebt. Maar wanneer de problemen zijn gekomen, nadat je de patch hebt gedraaid kun je ervan uit gaan dat het probleem niet aan jou ligt. Maak er zeer zeker melding van op het forum, misschien dat ze jeou speciefiek kunnen helpen. wees daarbij duidelijk over de fout melding, daar kunnen ze vaak wel mee uit de voeten.

Succes en veel speel plezier. Laaglander