sh
door shippy Sep 15, 2005 om 22:21
Computers & telefonie

Explorer opent maar 1 surf venster

Ik heb XP en een vrij nieuwe PC, toch kan ik maar 1 pagina openen in de explorer, als ik nog een webpagina open sluit de eerste automatisch, dat heb ik op mijn werk of andere pc's nog nooit gehad, ik heb al van alles geprobeerd om het te verhelpen maar tot nu toe zonder resultaat.  Wat kan ik nog doen?

562 5 Rapporteer

ricardow
door ricardow - Sep 15, 2005 om 23:40
202 Antwoorden / 7 Vragen

Mijn verklaring is misschien te simpel voor woorden, maar soms zijn de meest simpele oplossingen de beste, vandaar dat ik deze toch even meld:

Bij uw oudere pc had u waarschijnlijk ook een oudere versie van internet explorer. Bij de oudere versies van internet explorer was het gebruikelijk dat alle sites "apart" van elkaar geopend werden. Dus naast elkaar op de startbalk. Als u bijv. 20 sites had open staan, stonden er 20 (aparte) balkjes op de startbalk. Deze kon u dan ook allemaal aanklikken.

Bij de nieuwste versie van internet explorer, "stapelt" internet explorer de internetsite's. Dat wil zeggen dat u één balk in uw startbalk ziet staan, van internet explorer. Als u meerdere site's heeft geladen, blijft dus die ene balk staan. Echter komt er dan aan het begin van de balk een gekleurd cijfer te staan, met het aantal opgeroepen sites. Als u op deze balk klikt krijgt u uw geladen sites te zien.

Wellicht is dit de oplossing voor de "zoekrakende webpagina's" en als deze informatie zinloos is; excuus daarvoor, maar zoals ik al zei: soms is er een hele simpele oplossing voor het probleem. Vandaar dat ik dacht: ik meld hem maar even en ik weet natuurlijk niet in hoeverre u met de computer/internet explorer overweg kunt.

Groet Richard

sh
door shippy - Sep 16, 2005 om 19:10
2 Antwoorden / 2 Vragen

Helaas is het geen gestapelde balk, er staat helemaal niets in de balk en er is steeds maar 1 website geopend. Dus ik zit nog steeds met dit rare probleem. Een familielid weet veel van pc's en snapt er ook niets van, hij heeft van alles geprobeerd.

zeijen
door zeijen - Sep 25, 2005 om 12:08
13 Antwoorden / 0 Vragen

je kunt even kijken inmenu extra geavanceerd en daar de regel zoeken :

"vensters opnieuw gebruiken bij het gebruik van snelkoppelingen"
Hierdoor open je bij elke link een nieuwe pagina, en ik heb het idee
dat je dat zoekt? Hoop Dat Het Helpt

sh
door shippy - Sep 26, 2005 om 17:33
2 Antwoorden / 2 Vragen

Ik kan in het menu extra helaas geen geavanceerd vinden, het is toch de extra knop helemaal boven aan de pagina?

ricardow
door ricardow - Sep 26, 2005 om 17:37
202 Antwoorden / 7 Vragen

Zeijen bedoelde:

Extra-->internet-opties-->geavanceerd en dan "vensters opnieuw gebruiken bij activering van snelkoppelingen"

Succes

Groet Richard