Hv
door Hvdv Oct 16, 2023 om 20:15
Computers & telefonie

Facebook en watsapp

Hallo,ik ben van plan om Facebook te verwijderen maar werkt dan de watsapp nog wel naar behoren wie kan mij helpen
Groet hvdv

3301 4 Rapporteer

Topantwoord

sira
door sira - Oct 16, 2023 om 20:17
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Ik heb helemaal geen Facebook en Whatsapp werkt uitstekend. Dus het één heeft niets met het ander te maken.
Gewoon Facebook verwijderen. Verstandig besluit overigens.

tenormin
door tenormin Oct 16, 2023 om 23:10
16836 Antwoorden / 108 Vragen

@sira. ;-)) Snap je haat niet jegens Facebook. Voor mij wel fijn: privé foto's hoe kleindochter het doet in Terraza de la Luz, berichtjes sturen, ik heb immers geen mobiel? Ja, het sterft van de reclame, maar negeren is toch ook een bestaand woord?

sira
door sira Oct 17, 2023 om 09:02
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Ja, maar je ziet ook hier op dit forum hoeveel mensen er in adverteerders op social media trappen. Geld foetsie. Wat hadden ze met dat geld leuke dingen kunnen doen.

Nu gebruik jij het thuis en je bent alleen, maar er zijn legio mensen die doorlopend met social media bezig zijn, ook in gezelschap en waar niet eens meer een normaal gesprek mee te voeren is. Je begint iets te vertellen en de ander wordt weer afgeleid door de telefoon. Ik ben er klaar mee en ga tegenwoordig niet meer door met het verhaal. Als de ander dan zegt "wat was je aan het vertellen?", dan zeg ik dat het niet belangrijk was. Men zit continue met een kromme nek op die telefoon te kijken, zelfs onder school- en werktijd.
Tijdens de evolutie is de "mens" rechtop gaan lopen, in de toekomst zal de mens een kromme nek hebben, het hoofd zal naar beneden gericht zijn. Het zogenaamde dropped-head syndroom.
En wat betreft vrienden, die maak je niet op Facebook, die maak je in het echte leven.
Negeren is heel moeilijk bij een verslaving.

Ik ben van mening dat Facebook of andere social media de jeugd er niet slimmer op maakt.

sjjoppy
door sjjoppy Oct 17, 2023 om 09:09
7195 Antwoorden / 3 Vragen

sira
door sira Oct 17, 2023 om 09:10
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Sjjoppy, vertel.........

sjjoppy
door sjjoppy Oct 17, 2023 om 09:13
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Sira, ik vind dat je gelijk hebt met de uiteindelijke teruggang tot kromheid, dat begon al zo met de computer verslaving.

sira
door sira Oct 17, 2023 om 09:36
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Ook ik moet bekennen dat ik weleens zit te patiencen op mijn laptop en mijn desktop gebruik ik zakelijk, tegenwoordig voornamelijk boekhouding en btw-aangifte, die is dan ook noodzakelijk, maar ik heb geen social media, toch volgde ik op Twitter (heb ik ook niet) "Buitengebieden" met hele leuke filmpjes, zoals https://twitter.com/i/status/1605442948480368641

sjjoppy
door sjjoppy Oct 17, 2023 om 10:51
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Jammer dat de evolutiefoto die ik er bij deed verdwenen is.

sira
door sira Oct 17, 2023 om 12:27
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Heb je copy / paste gedaan?

Was dat deze soms?
Evolutie van de mens (Smartphone Edition)' Mannen T-shirt | Spreadshirt
Of deze:
Kenmerken, afstamming en evolutie van de moderne mens

Hebben jullie de link van buitengebieden nog bekeken?

sjjoppy
door sjjoppy Oct 17, 2023 om 13:05
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Ja, die is het en heb het inderdaad gekopieerd maar dat bleef vroeger ook niet staan, de site is 2 maal vernieuwd daarna en heb het nog maar eens geprobeerd.
Bij Tenormin e Edrick3 ging het altijd goed en ook bij veel anderen.
Het vreemde is wel dat je geen leeg veld mag achterlaten maar hier wel dus.

sjjoppy
door sjjoppy Oct 18, 2023 om 11:04
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Buitengebieden bekeken en heb genoten van die hilarische dierencapriolen, bedankt.

sira
door sira Oct 18, 2023 om 11:08
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Dat zijn nou echte feelgood filmpjes :-))

rj
door rjw - Oct 16, 2023 om 21:13
3266 Antwoorden / 5 Vragen

De enige overeenkomst tussen die 2 is dat het van hetzelfde bedrijf is. Meer niet. Bij de ene log je in met je Facebook account, bij de andere met je mobiele telefoonnummer.

1paul
door 1paul - Oct 18, 2023 om 11:28
3155 Antwoorden / 0 Vragen
@q
door @qwerty@ - Oct 18, 2023 om 12:30
68 Antwoorden / 1 Vragen

Jaren geleden had ik Faceboek, binnen een jaar (achteraf best wel lang) werd ik er dood ziek van dat geleuter.
Ik heb nu alleen Insta en WA, dat is te overzien.
De rest is gewoon troep, zoals tiktok.......

Ozymandias
door Ozymandias Oct 18, 2023 om 12:44
167 Antwoorden / Vragen

Meningen verschillen. Ik vind Instagram namelijk ook troep. Heel veel spam, valse advertenties en bullshit van gebruikers en mislukte influencers.