jovi198_1
door jovi198_1 Sep 29, 2005 om 09:32
Computers & telefonie

Facturen versturen bestaat dat niet meer!

Sinds mei van dit jaar hebben wij een Casema kabelverbinding voor ons internet. En zoals afgesproken hebben wij Casema een machtiging gegeven om het verschuldigde bedrag van onze rekening af te trekken.

De eerst maand ontvingen we nog wel eens een factuur, mar dat bleek éénmalig te zijn, want kort daarna heb ik gen enkele factuur meer ontvangen maar is het maandelijks termijnbedrag wel van rekening af geschreven. Zelfs twee termijnen in één maand.

Ik moet nu maandelijks m'n bank afschriften checken om te zien wat Casema van mijn rekening inhoud. Volgens mij zijn dat niet de juiste manieren.

Casema reageert totaal niet op mijn e-mails met betreffende vraag. Ik heb nu een contract van 12 maanden met dit bedrijf, maar daar zal het waarschijnlijk dan ook bij blijven.

386 2 Rapporteer

wi
door wippie - Sep 29, 2005 om 10:08
260 Antwoorden / 0 Vragen

Casema heeft een monopolipositie in bepaalde streken van het land. Ik ben er van af. Gelukkig. Casema is bezig zoveel mogelijk klanten aan zich te binden en iedere klant is straks veel geld waard. Hier gaat het om, niet om de klant een goede service te verlenen.

megaman
door megaman - Oct 11, 2005 om 00:15
17 Antwoorden / 1 Vragen

Als je uitgaat van kabelinternet heeft een provider als Casema en UPC in bepaalde gebieden van Nederland een zware positie. verder heeft casema geen monopolie positie en kun je naar iedere provider toe. Ook deze providers zijn gewikkeld in een heftige concurrentiestrijd op de markt en allemaal proberen ze zoveel mogelijk klanten aan zich te binden. Casema is hierin geen uitzondering.

Ik heb ook internet, telefoon en digitale TV van Casema en ben over het algemeen gewoon tevreden. Iedere provider heeft zijn zwakke kanten. Casema heeft in korte tijd zoveel aanmeldingen gekregen (door een aantrekkelijke actie) waardoor de helpdesk slecht te bereiken was. Om deze reden hebben zij de normale kosten van €0,10 p/m nu tijdelijk gewijzigd in lokaal tarief. Dit is toch ook service? Oké, ik geef toe dat het mooier zou zijn als een helpdesk altijd te bereiken is onder lokaal tarief. mijn dochter heeft Scarlet en dat is pas echt een ramp. Een gemiddelde poging om die helpdesk te bereiken kost haar ca. €10,00 per keer.