oi
door oist10 Aug 14, 2005 om 19:34
Computers & telefonie

Fiberworld

hallo

wij zijn op zoek naar een nieuwe provider.

nu hebben wij een post chek gedaan en zijn er een paar voor de dag gekomen .

onder anderen fiberworld

heeft iemand hier ervaring mee of iets over gehoord

alvast bedankt

l faas

729 3 Rapporteer

NatureTravel
door NatureTravel - Aug 15, 2005 om 17:42
646 Antwoorden / 8 Vragen

Fiberworld is een onderdeel van ISD-Holland (www.isd-holland.nl)

ISD-Holland claimt op haar website dat zij een van de eerste providers in Nederland was hetgeen ik ernstig betwijfel. ISD-Holland staat geregistreerd per 09-08-2000, toen was Internet al met haar grootste groei in Nederland bezig. XS4all was toen al 7 jaar bezig (heette daarvoor nog Hacktic), DDS bestond allang, niet te zwijgen over B'art, Knoware, NL-Net (UUnet), WireHub en al die andere echte pioniers. ISD was in die tijd absoluut geen partij en is dat volgens mij nog steeds niet.

Het 'Nieuws' op de ISD-Holland website is ook niet bepaald up-to-date, het laatste nieuwsbericht dateert van 04-05-2005 en gaat over sluiting tijdens 'de feestelijke dagen'. Juist dat komt bij mij dus niet echt professioneel over.

Het zegt op zich niets over Fiberworld, maar het geeft u wel iets te overdenken.

hi
door hilmelien - Aug 24, 2005 om 20:15
1 Antwoorden / 2 Vragen

Al maanden heb ik problemen met de telefoonverbinding over de breedband met Fiberworld.

Veel vage toezeggingen van hun helpdesk ben ik verder, maar er is nog geen resultaat.

Ofwel: mijn ervaringen met Fiberworld zijn ronduit teleurstellend.

Bezint eer ge begint OF confronteer hen met deze informatie

mt
door mtasova - Jan 16, 2007 om 21:40
1 Antwoorden / 1 Vragen

Fiberworld rekent op het moment dat je van ze af wil 143 euro voor zogenaamde ontkoppelingskosten. Achteraf ben je zo wel heel duur uit.