wd
door wdegr Jul 30, 2012 om 13:44
Computers & telefonie

Flashplayer

L.S. Al meerdere malen flashplayer 11 gedownload. Prog. geeft aan inst. voltooid maar ik krijg hem met geen mogelijkheid aan de gang. Alleen in configscherm onder prog&onderdelen is hij terug te vinden. Wat doe ik verkeerd? Wat ben ik vergeten?
Wie heeft advies voor mij?
B.V.D.

963 11 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 30, 2012 om 13:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo wdegr,

Hoe bedoel je "ik krijg hem met geen mogelijkheid aan de gang"?
Geprobeerd om een filmpje van youtube te bekijken?

Werkt het echt niet, dan zou ik alles een keer verwijderen en dan opnieuw downloaden. Klik hier.. Wel (eventueel) vinkje voor McAfee weghalen.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Jul 30, 2012 om 13:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@wdegr,

Je kunt voor het verwijderen ook gebruik maken van dit programma.

Suc6

wd
door wdegr - Jul 30, 2012 om 14:51
8 Antwoorden / 8 Vragen

Hoi edrick3.
Nogmaals FP verwijderd. Alle prog afgesloten en firewall uit.
FP11 weer gedownload en geinst. Kom weer op hetzelfde probleem uit. Geen YT filmpje en geen NOS live.
Krijg elke keer melding dat ik FP moet downloaden terwijl deze ergens op mijn pc zou moeten staan maar niet is te vinden????

edrick3
door edrick3 - Jul 30, 2012 om 15:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@wdegr,

Welke browser gebruik je?
Probeer het eens met Firefox.

gsm
door gsm - Jul 30, 2012 om 15:02
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Je kunt denk ik het handigst de Flash player eerst verwijderen!

De PC daarna herstarten en dan met de browser naar de website gaan, waarvoor je de flashplayer nodig hebt.

Als het goed is geeft de internetbrowser dan vanzelf de juiste link voor het downloaden van de flashplayer. Tijdens de installatie van de flashplayer krijg je waarschijnlijk de mededeling om de internetbrowser te sluiten. Dat kan via de rechter muisknop op de taak van de internetbrowser in de taakbalk. Daarna verder gaan met de installatie van de flashplayer.

Opmerking:
In IE9 staat bij mij als Invoegtoepassing: Schockwave Flash object.
Zie menu Extra, Invoegtoepassingen beheren.

ramonnetje
door ramonnetje - Jul 30, 2012 om 23:35
72 Antwoorden / 7 Vragen

Hoogstwaarschijnlijk ben je niet ingelogd als admin, op je OS, Flashplayer is echt waardeloos wat dat betreft..

Probeer in eerste instantie dit: download de internetinstaller, rechtermuisklik op dat programma en 'als administrator uitvoeren' (ik weet niet precies hoe het in het Nederlands staat, bij mij staat er 'Run as administrator' ). Als je de optie krijgt voor wie te installeren selecteer je 'voor alle gebruikers' anders 'alleen voor deze gebruiker'.

Werkt dat ook niet dan log je uit (switch user) en moet je je admin account opstarten om die setup uit te voeren. Hopelijk hoef je dat niet met elke update te doen (Adobe heeft echt belachelijk vaak updates..).

Oh, sluit al je browsers voor je installeert en schakel eventueel je McAfee tijdelijk uit (McAfee is niet echt gebruikersvriendelijk, ik had het gevoel dat ik niet meer de baas was over mijn eigen PC..veel support vragen gesteld, allemaal beantwoord met 'tsja, leef er maar mee..' ).

aurora1
door aurora1 - Jul 31, 2012 om 02:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kan het zijn dat je moest aanvinken dat je akkoord met de voorwaarden van de flashplayer bent en vergat dat aan te vinken?

zw
door zwaardvis - Jul 31, 2012 om 10:23
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Probeer eens aan andere browser. Soms lukken dingen in de ene browser wel en in de andere niet.
Probeer eens Iron momenteel mijn favoriete browser, die zelfs vanaf een USB stick werkt en je dus makkelijk kunt meenemen en supersnel is.
En probeer FireFox of Safari.
FP is browserafhankelijk. Het kan zijn dat een site vraagt om opnieuw FP te installeren bij een nieuwe browser. Alleen in Chrome zit hij (nog) ingebouwd....

gsm
door gsm - Jul 31, 2012 om 16:12
5940 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=aurora1 schreef op dinsdag 31 jul 2012, 02:55]Kan het zijn dat je moest aanvinken dat je akkoord met de voorwaarden van de flashplayer bent en vergat dat aan te vinken?
Dat is wel een goeie.
Het komt regelmatig voor dat de installatie nog niet klaar is en afgebroken wordt, terwijl er in de taakbalk een waarschuwing gegeven werd (meestal een oranje vak dat eerst ook nog knippert), dat er een verborgen venster is dat actie vereist van de gebruiker.

dirck
door dirck - Jul 31, 2012 om 18:44
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Sluit alle programma's, dus ook je internet browser.
Druk op je toetsenbord het Windowsteken (tussen Ctrl en Alt) + R in.
In het Uitvoeren venster wat dan tevoorschijn komt, typ je macromed in.

Nu zie je de map, genaamd Flash tevoorschijn komen met daarin de Flash Player bestanden.

Ga nu naar het Configuratiescherm toe en klik op "Een programma verwijderen"
Verwijder vervolgens: Adobe Flash Player 11 ActiveX en eventueel Adobe Flash Player 11 Plugin.
Als dit gebeurd is, dan sluit je het Configuratiescherm en kijk je in de Flash map of daar ook echt alles in verwijderd is.
Als dit niet zo is, dan kun je gewoon de hele map Flash verwijderen. (wordt automatisch weer opnieuw aangemaakt)

Nu ga je weer naar de Adobe site toe en download je Flash Player opnieuw.

Je kunt ook hier de off-line versies ophalen:
Flash Player 11.3.300.268 (Internet Explorer)
Flash Player 11.3.300.268 (Firefox)
Rechts klik je dan op: Download Latest Version
Nu sluit je weer de internet browser en vervolgens installeer je de Flash Player(s)

Succes, Dirck

dirck
door dirck - Jul 31, 2012 om 18:50
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Nog wat vergeten: om te kijken of het gelukt is, [url=http://www.adobe.com/nl/software/flash/about/][u]klik je hier[/u][/url].

Dirck