tw
door twentenaar May 3, 2006 om 09:24
Computers & telefonie

Fotocamera/webcam

Ik heb een trust digitale fotocamera. op mijn nieuwe windows XP wilde ik via bijgeleverde kabeltje en via usb-poort camera aansluiten. gevraagd werd eerst programmaschijfje te installeren. heb ik gedaan, maar bleek voor windows 98 te zijn bijgeleverd (2 jaar geleden). maar moet xp niet automatisch de camera 'pakken' als de kabel wordt aangesloten? in de camera zit ook webcam, die werkt nu ook niet.

Tenslotte, wie weet hoe ik de volle geheugenkaart van fototoestel leeg kan maken nadat ik de daarop staande fotoos op op de compu heb gezet.

322 3 Rapporteer

brynnar
door brynnar - May 3, 2006 om 09:48
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Beste Tukker,

Op de site van Trust (www.trust.com) kun je de stuurprogramma's eenvoudig downloaden.

Hoe je de foto's weer van je camera moet verwijderen weet ik niet uit mijn hoofd, maar doorgaans zijn er twee mogelijkheden. Vanuit de camera zelf of vanuit de PC na het downloaden. Ook de handleiding kun je eventueel downloaden vanaf de site.

Mvgr - B

tw
door twentenaar - May 7, 2006 om 16:32
49 Antwoorden / 68 Vragen

heeft niet geholpen met stuurprogramma installeren. maakt gewoon geen verbinding met toestel.

gr
door groen_1 - May 7, 2006 om 17:40
66 Antwoorden / 5 Vragen

Als alles veilig opgeborgen is, de kaart in de camera formatteren.

Niet steeds je foto’s verwijderen want dan wordt de capaciteit minder.