ra
door rayita1 May 28, 2014 om 17:21
Computers & telefonie

Fotoserie

Hoe kan ik een foto uit een lopende diaserie die ik kreeg toegestuurd er uit lichten

1541 7 Rapporteer

pi
door pieterwolters - May 28, 2014 om 17:23
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Screenshot op het juiste moment maken?

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 28, 2014 om 17:26
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Wat is de extensie?

aurora1
door aurora1 - May 28, 2014 om 17:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Probeer eens de bijlagen op te slaan om te zien of de foto's dan apart worden opgeslagen. Anders, zoals gezegd, een screenshot maken en dat kan heel eenvoudig met het Knipprogramma van Windows dat vanaf Windows Vista meegeleverd wordt.
Te vinden in Bureau-accessoires en anders via Start in het zoekvakje Knipprogramma intikken. Het programma vast maken aan de taakbalk en aanklikken als u van iets op uw scherm een afbeelding wilt maken en opslaan.

edrick3
door edrick3 - May 28, 2014 om 18:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo rayita1,

Bedoel je dat je een Bijlage bij een mail hebt ontvangen en dat dat een powerpoint presentatie is?
Zo ja, lees dan eens hier.

Suc6

sjjoppy
door sjjoppy - May 28, 2014 om 18:21
7257 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Rayita1,
u kunt de extensie van de diaserie tijdelijk veranderen van pps naar ppt, dat doet u door de naam te selecteren en vervolgens op F2 klikken, dan kan de extensie verandert worden,de presentatie openen en met rechts op de gewenste foto klikken. Dan kunt u die afbeelding opslaan.
Als u de extensie verandert kunt u voor deze bewerking de waarschuwing die komt in de wind slaan.

Vr. Gr. sjoppie.

sjjoppy
door sjjoppy - May 28, 2014 om 18:33
7257 Antwoorden / 3 Vragen

Nog een mogelijkheid:

als u direct met de rechtermuisknop op de naam klikt ( zonder de extensie te veranderen dus) dan krijgt u een menuutje te zien, klik op nieuw en u kunt u daarna met rechts op de gewenste foto klikken.
Als u hierheen verplaatsen ziet dan nogmaals met rechts klikken tot u afbeelding opslaan ziet.

Succes, sjoppie.
.

NatureTravel
door NatureTravel - May 30, 2014 om 12:37
646 Antwoorden / 8 Vragen

Het is nogal afhankelijk welk platform u gebruit. Windows, Apple, Linux behoort tot de mogelijkheden en ook het programma dat u voor de diashow gebruikt kan verschil maken.

Geen idee wat u met de afbeelding wilt doen, maar Houd er rekening mee dat afbeeldingen in een diashow beschermd zijn door de auteurswet. Het beeld uit de show halen en ergens anders gebruiken (andere slideshow, website of misschien zelfs afdrukken) kan u een flinke rekening opleveren van de rechthebbende.