ilseve
door ilseve Jun 16, 2006 om 15:01
Computers & telefonie

Fout bij lezen licentie

Hallo, ik heb voor het eerst muziek gedowload via internet maar het lukt me niet om het af te spelen of te branden er komt elke keer een foutmelding dat sommige licenties niet goed staan???

Hopelijk is dit genoeg info, ik hoop dat iemand me advies kan geven.

1248 12 Rapporteer

stacey
door stacey - Jun 16, 2006 om 15:04
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Dan is het illegaal en zul je een licentie moeten kopen om het af te spelen, ( je kunt het beter dus verwijderen)

Groetjes,

ilseve
door ilseve - Jun 16, 2006 om 15:44
7 Antwoorden / 2 Vragen

Hoi Stacy,

Nee, ik heb het legaal gedownload via MSN Music en er voor betaald via mijn creditcard, het downloaden liep succesvol maar toen ik het dus wilden afspelen en branden kreeg ik deze foutmelding : COOD11DA en die kan ik niet terugvinden bij help, zo ie zo lastig al die vaktermen in het engels...........ik werk met mediaplayer 9 en Windows XP ook heb ik er SONIC record -now erop zitten(.Maar die wil het ook niet branden).

ik heb ook al geprobeerd mediaplayer 10 te installeren maar ook dan krijg de mededeling dat er enkele licenties verkeerd staan en dat ik de computer opnieuw moet opstarten om het probleem te verhelpen....maar dat helpt niets!!

stacey
door stacey - Jun 16, 2006 om 15:49
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Als je er al voor betaald hebt en het dus een computer-probleem blijkt dan zul je even moeten wachten op een andere `expert` want daar heb ik niet echt kaas van gegeten sorry.

Zal vast nog wel iemand opduiken die je verder kan helpen.........

Succes,

ilseve
door ilseve - Jun 16, 2006 om 15:57
7 Antwoorden / 2 Vragen

Okay, bedankt in ieder geval!!Ik wacht af...........

groetjes

silly4
door silly4 - Jun 16, 2006 om 16:41
24 Antwoorden / 2 Vragen

Kijk ff. op http://www.google.nl voor een pakket codecs

Kijk anders ff. of de media-speler wel up-to date is.

silly4
door silly4 - Jun 16, 2006 om 16:42
24 Antwoorden / 2 Vragen

Kijk ff. op http://www.google.nl voor een pakket codecs

Kijk anders ff. of de media-speler wel up-to date is.

ilseve
door ilseve - Jun 16, 2006 om 22:04
7 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo,

Bedankt voor de tip's, het is me gelukt om mediaplayer 10 te installeren, helaas krijg ik nog steeds deze melding:

kan beveiligd bestand niet afspelen,sychroniseren of branden omdat er een fout is opgetreden bij het controleren van de licentie.

Als ik dan op help klik krijg ik COOD11DA te zien zonder verdere info.

Ik heb codecs gedownload via microsoft, de pop up blokkering weggehaald, instelling in norton persoonlijke fire wall aangepast en mijn downloads herstelt en nu weet ik het echt niet meer........wie o wie helpt?!

edwardus
door edwardus - Jun 16, 2006 om 22:43
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Het enige wat ik kan bedenken is een beetje ondeugend: met een conversie-programma omzetten naar .wav formaat. Dat kun je altijd branden.

ilseve
door ilseve - Jun 17, 2006 om 11:48
7 Antwoorden / 2 Vragen

Hoi edwardus,

Bedankt voor je tip, hoe moet ik dat doen....ik begin wel steeds meer te leren van mijn computer maar een expert ben ik echt niet dus ik hoop dat je me het kunt uitleggen, alvast bedankt!

edwardus
door edwardus - Jun 17, 2006 om 12:25
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Als ik bijv. mp3 wav intik in Google dan komen er ontelbaar veel mogelijkheden naar voren.

stacey
door stacey - Jun 17, 2006 om 14:02
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Ter aanvulling op edwardus.......

kijk eens hier;

http://www.download.com/3120-20_4-0.html?tg=dl-2001&qt=%20mp3%20wav&tag=srch

Er zijn er gratis maar ook betaalde versies met gratis proefperiode dus even goed opletten wat je wilt, (lees ook de revieuws )

Succes,

ik
door ikke465 - Nov 7, 2006 om 00:59
3 Antwoorden / 0 Vragen

http://msmvps.com/blogs/chrisl/articles/33496.aspx lijkt een oplossing te geven.

Ik vraag me wel af waarom mensen muziek onine kopen, je betaald er veel te veel voor kijk maar us rond bij je platen/cd boer die vraagt evenveel of minder voor dezelfde muziek en vaak zonder die super vervelende DRM bestanden.
Als je toch online muziek wilt kopen kijk dan of ze ook MP3 formaat aanbieden (helaas erg zeldzaam) ander NIET KOPEN !!
je ziet wel een hoop ellende en beperkingen.
mocht de uitleg op de url te technisch zijn wil ik het wel wat duidelijker proberen te formuleren.

kortom GEEN muziek met DRM kopen, je betaald evenveel of meer dan een normale CD en je krijgt minder !!!! (kopieer beperkingen en dit soort gezeur) ze zouden het moeten verbieden in Den Haag het is een vorm van opliching....