digitaal
door digitaal Mar 12, 2012 om 12:53
Computers & telefonie

Games Hyves willen ineens niet meer.

Wat is er toch de laatste tijd aan de hand met Hyves?Zelf heb ik het niet ,maar kaart dit probleem even aan namens een paar familileden.Alles werkt prima op de computer en ook hyves ervoor is fluitje van een cent.Probleem is echter bij meerdere gebruikers/spelers dat van het ene op het andere moment men niet meer op de games van hyves kan komen.De pagina blijft wit en games komen er niet meer voor.Meeste gebruikers hebben windows 7 en internet expl 9.(1 persoon had win xp en expl 8) Gister nog een famililid die 's morgens nog in de games was geweest en het 's middags weer wou proberen,maar toen wou het niet meer.Heel apart. Heb daar toen java en adobe flash eraf gehaald en daarna nieuwste versie erop gezet.Helaas. Tijdelijke int bestanden eraf en uitloggen en opnieuw aanmelden werkte ook niet.Men zou natuurlijk kunnen proberen of het werkt met google chrome en of firefox,maar vraag blijft dan nog steeds waarom het van het ene op het andere moment niet meer wil met expl 8 en 9.Een beveiligingskwestie misschien?? Wie van de dames en heren deskundigen heeft hier een antwoord op ,of nog beter,een oplossing voor.Bij voorbaat mijn dank voor het nadenken en voor het misschien oplossen van dit probleem voor velen.

2512 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 14:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Digitaal

Wat vervelend om te horen dat de games op Hyves voor jullie niet altijd speelbaar zijn.
Ons excuses daarvoor.

In je bericht heb je het over verschillende familieleden. Om iedereen het beste van dienst te zijn wil ik jou vragen of elk van deze familieleden ons een mailtje met verdere informatie kan sturen op game@hyvesgames.nl. Vaak is het namelijk zo dat de oorzaak kan verschillen. Vervolgens kunnen mijn collega’s - die meer weten over zaken zoals deze - zo snel mogelijk met jullie in contact komen, meedenken en oplossingen suggereren welke het spelen van de spellen op Hyves weer mogelijk maakt.

Met vriendelijke groet,

Alexander
Community Manager - Hyves Games

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 14:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hyves kan gewoon de drukte niet aan. Te veel gebruikers die tegelijk op de games zitten of proberen te komen. Let maar op er zit een patroon in. 's Ochtends lukt het wel want dan is het minder druk.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 17:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Allereerst bedankt voor de reacties.Leuk dat er mensen zijn die meedenken. Laatste nieuws is,dat ik vanmiddag nog even bezig ben geweest met een laptop waar de games ook niet meer ervoor kwamen,maar inmiddels heb ik ze weer aan de praat gekregen.Heb weer de tijdelijke internetbestanden,cookies en browsegeschiedenis ed eraf gehaald(wat ik ook al eerder had gedaan) en ook heb ik in de adobe flash player settings manager alle sites verwijderd.Ga er vanuit dat hier ergens de oorzaak lag van de problemen op deze laptop,want wonder boven wonder doen de games in hyves het weer.Hoe de problemen zijn ontstaan weet ik niet.Misschien door een of andere update?? Belangrijkste is dat ze het weer doen.Ik hoop dat mensen die de games van hyves er ook niet meer voor krijgen met dit verhaal hun voordeel kunnen doen.In ieder geval maar succes ermee.

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 17:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo alexanderr. naar divers keren emails gestuurd naar hyves waarop ik en de andere spelers worden afgescheept te worden met kortzicht gedoe van Martijn | HyvesGames.ps er wordt gewoon niet geluister naar ons!

hurricane44
Level:
Datum:
maandag 9 apr 2012, 16:11
Categorie:
Computers & Internet - Games
Reacties:
Trefwoorden:
MR Maffia ressurection games oxylabs
sinds een paar weken werkt het spel Maffia resurrecton van oxylabs niet meer .

Dit spel wordt via hyves facebook myspace en voorheen Hi5.
Hi5 is overgenomen door tagged maar deze ondersteund dit spel niet meer.
oxylabs zou het spell overzetten naar hyves, maar heefd dit nooit gedaan.

de makers geven geen gehoor aan vragen van de spelers.
een hoop spelers hebben er veel geld ingestoken nu zijn die alles kwijt.
zie ook http://oxylabs-sucks.hyves.nl/
print stuur discussie door.

waarschuw redactie
hurricane44 dinsdag 10 apr 2012, 14:00
het kortzichtige gedoe van hyves en my space.
en hi5 is al helemaal niet thuis.

dit antwoord kreeg ik vandaag in mijn email....

" Reactie Via e-mail (Martijn) 27/03/2012 10:46 VM
Hi Paul,

Het lijkt me sterk dat zij de gadget eruit halen, dit ligt namenlijk echt niet bij ons.

helaas kunnen wij weinig voor je betekenen.

Groetjes,
Martijn | HyvesGames"

dit schiet dus echt niet op..
BDI schreef gisteren precies hetzelfde, dat ie dus zo'n antwoord ook kreeg van myspace..

waarschuw redactie
hurricane44 dinsdag 10 apr 2012, 14:14
oxylabs huurt ruimt in bij hyves/ my space/ facebook/hi5.

Reactie Via e-mail (Martijn) 24/03/2012 02:39 NM
Hi Paul

Helaas staan wij niet in contact met oxylabs,

Ik raad je dus aan te wachten op een mailtje van hun. Wij garanderen namenlijk niet dat gadgets van een 3e partij altijd werken.

Excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Martijn | HyvesGames

schiet niet echt op he...

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 17:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/hyvesoxylabsmaffiaresurrection/

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 17:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

mail terug van hyves...
Aan: phontphreak carlo0408 morak1 wendy3637 dolus76 geertseverijn liesbethtjee utrechtse papi-haime
Meer...

Reactie Via e-mail (Martijn) 24/03/2012 02:39 NM
Hi Paul

Helaas staan wij niet in contact met oxylabs,

Ik raad je dus aan te wachten op een mailtje van hun. Wij garanderen namenlijk niet dat gadgets van een 3e partij altijd werken.

Excuses voor het onhemak.

Groetjes,
Martijn | HyvesGames

schiet niet echt op he...