hp
door hpluim Nov 17, 2003 om 17:04
Computers & telefonie

Gartridges

Ik heb del laatste tijd mijn gartridge voor mijn HP940c bij de inkclub.com besteld maar de kleuren gartridge gaat niet langer mee dan 1.5 maand dan is de geel of het blauw op .
Dit is niet normaal om dat ik met een orginale gartridge van HP minimaal 1.5 jaar doe
Nu zegen ze bij ninkclub wel dat ze goed koop zijn maar ik heb nu tn 3maanden 2 kleuren gartridge verbruikt dat is toch wel te gek om los telopen .
Wie heeft hier ook ervaring mee ?

1365 10 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:03
504 Antwoorden / 8 Vragen

Ik heb geen ervaring met de inkclub, maar wel ervaring met wecare (ook goedkoop) daar ben ik zeer te spreken over.
Maar heb je, als je zwart print, ook automatisch de kleuren aan staan? Want dan pakt ie stiekum toch kleur. Of heb je de laatste tijd veel kleuren geprint (kerstkaarten o.i.d.) dus veel groen of andere kleuren waar geel en blauw voor wordt gebruikt?
Nee, probeer dan 's een wecare uit, misschien vullen ze 'm bij de inkclub niet optimaal.

Nog een tip, je kan de cartridge ook wegen! Zo kan je zien of ie vol is.

ri
door rixtapothof - Apr 16, 2004 om 12:03
8 Antwoorden / 1 Vragen

Ik neem aan dat je het hier hebt over de hergebruikte cartridges. Die heb ik ook gehad en de kwaliteit is erg mager. Slechte inkt en de cartridge is veel sneller leeg. Ik heb het dus wel gehad met Inkclub.

in
door ina_1 - Apr 16, 2004 om 12:03
3 Antwoorden / 3 Vragen

onze bevinding met inkclub is eigenlijk wel goed het is alleen raar dat als je de eerste keer besteld je het binnen 3 werkdagen heb en de volgende bestelling kwam naar 1 1/2 week pas wij hebben voor onze hp deskjet 660c eerst ook de goedkoperen gehad deze was van kleur ook iets minder hebben nu de originelen en deze is beter maar hebben voor een canon bjc-250 eerst de weacare gehad deze gaf geen zwart maar groene letters hebben toen via de inkclub besteld nagevulde en daar is zwart ook geen zwart en we hebben er een gehad die het niet deed verkeerde nummer waarschijnlijk naar een mail moest ik hem opsturen en heb zo een nieuwe gehad maar het is mischien een optie om ze ergens ander te halen bij de hema moeten ze ook goed zijn

ikbenik
door ikbenik - Jan 1, 2010 om 10:41
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Voordat er reacties over komen:
Ik weet dat dit een hele oude topic is.

Wat hierboven beschreven wordt, kan het inderdaad voorkomen dat hergevulde cartridges inderdaad sneller leeg zijn.

De hergevulde cartridges kunnen gaan lekken, waardoor ze in de printer gewoon langzaam leeglopen.

Wat ook echt opvalt is dat een printer met hergevulde cartridges van binnen heel vaak heel erg smerig is, terwijl printers waarbij originele cartridges gebruikt worden de printer heel vaak mooi schoon is.

sonjaatje
door sonjaatje - Jan 1, 2010 om 11:38
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn ervaring met de neppers, erg slecht.
De zwarte zijn wel oke, maar de bij mij print ie groen als ik er neppers indoe.
Of ze snel leeg zijn weet ik niet aangezien ik al lang geen kleur meer print ivm de groene kleur.

vladja
door vladja - Jan 1, 2010 om 11:48
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Van 17.11.2003

ikbenik
door ikbenik - Jan 1, 2010 om 11:53
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=vladja schreef op vrijdag 1 jan 2010, 11:48]

Van 17.11.2003

Weet ik. ;-)

Daarom schreef ik ook:

[quote=ikbenik schreef op vrijdag 1 jan 2010, 10:41]Voordat er reacties over komen:
Ik weet dat dit een hele oude topic is.

vladja
door vladja - Jan 1, 2010 om 12:05
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Oud draadje. Alsof de ontwikkeling stil is blijven staan sinds 2003. Wil je een discussie over nagevulde cartridges, start dan een nieuwe discussie met up-to-date materiaal.

la
door lammi - Jan 1, 2010 om 15:26
32 Antwoorden / 2 Vragen

ik heb nu sinds een jaar de cartridges van kruitvat en ik moet zeggen die zijn van uitstekende kwaliteit en vooral een stuk goedkoper.is maar een tip.

audb
door audb - Feb 3, 2010 om 16:21
1668 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=lammi schreef op vrijdag 1 jan 2010, 15:26]ik heb nu sinds een jaar de cartridges van kruitvat en ik moet zeggen die zijn van uitstekende kwaliteit en vooral een stuk goedkoper.is maar een tip.
Leuke tip maar deze vraag was al in 2003 gesteld :)

Maar ik zou u er ook een geven, www.officesavers.nl veel beter dan die van het kruidvat en mogelijk nog goedkoper ook.

En voor dvd`s mag u eens kijken op www.opus.nl