is
door isofris Mar 22, 2004 om 15:46
Computers & telefonie

Gebeuren doodverklaringen vaker?

Door de helpdesk van Hetnet werd mij zojuist meegedeeld dat ik overleden zou zijn. Ik heb alleen een ASDL-aanvraag proberen te annuleren. Vervolgens heeft men mij doodverklaard om het account te sluiten. Gebeurt dit onbeschofte gedrag vaker?

610 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:05
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

op het gebied van internet was mij nog niet bekend. wel dat een aantal gemeente nog wel eens een blunder begaan.

mrsempel
door mrsempel - Apr 16, 2004 om 13:05
57 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ik kan met niet voorstellen dat dit met opzet gebeurt. Geen enkele welkdenkende provider, zeker niet een bedrijf als HetNet, zal iemand doodverklaren die een bestelling annuleert. Dat zou wel getuigen van elk gebrek aan respect.
Dit moet gewoon een misverstand zijn. Wellicht heeft een medewerker bij het annuleren een verkeerde optie gekozen. Maar van opzet zal hier volgens mij geen sprake zijn.

is
door isofris - Apr 16, 2004 om 13:05
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Toch wel blijkbaar, ik ben na een brief weer stilzwijgend aangesloten. Na mijn telefoontje zijn er daadwerkelijk lapen gaan branden en wordt de zaak nu echt uitgezocht. Op de brief kwam (as usual) geen reactie. Ik zal de uitslag van hetnet nog even doorgeven.

is
door isofris - May 11, 2004 om 16:40
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Na de laatste toezegging van Hetnet is er inderdaad actie ondernomen. Een bosje bloemen, een tegoedbon en een excuusbrief van Hetnet. Daar kan ik mee leven. Als reden werdt inderdaad opgegeven dat er intern een verkeerde optie aangeklikt was.

tenormin
door tenormin - Jan 6, 2012 om 10:40
16927 Antwoorden / 108 Vragen
0

Prima initiatief om de vervolgverhalen te horen van de Belbus "patiënten".
Kunnen de kijkers ook zien of alle beloftes (op T.V. zo gemakkelijk te beloven) zijn waargemaakt.
Nu ik toch "aan de lijn ben", er zijn zoveel klachten over telefoonproviders, ook al vaker door u aan de kaak gesteld; misschien ook eens die mensen rond de tafel (hoewel moeilijk want de meeste willen niet). Kijk met genoegen uit naar een hele Belbus uitzending.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer