laszlo1
door laszlo1 Sep 18, 2008 om 04:51
Computers & telefonie

Gebruikersaccount verdwenen

goedemorgen ik start mijn hp pavillion laptop op en nu komt mijn gebruikersaccount niet tevoorschijn,weet niet wat er is misgegaan windows start normaal op en laat zijn gewone scherm zien maar waar ik dan mn wachtwoord moet typen komt niet wie weet daar een oplossing voor in veilige modus of laatst bekende instellingen werkt ook niet wie o wie weet hoe ik dit kan oplossen alvast bedankt voor jullie antwoorden vr.gr laszlo

434 3 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Sep 18, 2008 om 11:18
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Probeer eens via systeemherstel terug te zetten naar een herstelpunt van toen het probleem zich nog niet voordeed.

vr.gr.

laszlo1
door laszlo1 - Sep 18, 2008 om 11:52
15 Antwoorden / 11 Vragen

dat herstelpunt begrijp ik maar dan moet ik wel eerst kunnen inloggen,veilige modus met opdrachtprompt kan ik geen rstrui.exe typen snap veel van computers uit dit probleem kom ik niet als ik alt control delete doe kom ik wel in een scherm maar daar herkent het mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet

aurora1
door aurora1 - Sep 18, 2008 om 23:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

goedenavond (inmiddels) Laszlo,

Misschien werkt dit:

Na ctr+alt+del: inloggen als administrator. Kan dat niet dan : enter - start - configuratiescherm - gebruikdersaccounts - gebuiker aanklikken. Van daaruit kun je mogelijk je wachtwoord veranderen of niet meer ingeven. Herstarten en inloggen.

Of misschien: herstelconsole, of herstelcd of misschien is het een probleem met je firewall.

Lukt het niet dan vind je misschien nog iets op onderstaande sites:

http://www.schoonepc.nl/vista/gebruikersaccounts_afstellen.html

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=342397

Laat svp weten of iets is gelukt en hoe, succes, vr.gr.