bo
door bottercob Mar 10, 2005 om 22:08
Computers & telefonie

Geen beeld in nieuwsbrief VARA

Ik krijg geen beeld te zien in de nieuwsbrief die ik krijg. Ik brwows met Mozilla. Mis ik een plug-in?

428 4 Rapporteer

aenigma
door aenigma - Mar 10, 2005 om 23:14
260 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

U zegt dat u browsed met Mozilla, maar opent u hier de Kassa nieuwsbrief ook mee? Of gebruikt u een ander emailprogramma?

De Kassa-nieuwsbrief is een email opgemaakt in HTML, daar zal vast het probleem liggen.

vr. gr.

sa
door saewer - Mar 14, 2005 om 18:49
19 Antwoorden / 19 Vragen

Je moet de nieuwsbrief in IE(Internet Explorer) openen, ja, sorry kan
er ook niks anders van maken :-), mozilla ondersteund namelijk nog niet
alles.

bo
door bottercob - Mar 14, 2005 om 18:49
9 Antwoorden / 6 Vragen

Bedankt voor uw reactie!

bo
door bottercob - Mar 14, 2005 om 18:50
9 Antwoorden / 6 Vragen

Bedankt voor uw reactie!