Geen of zéér slecht bereik T-Mobilenetwerk
Sinds enkele weken hebben wij slecht of helemaal geen bereik meer in ons huis.
Al jaren hebben wij een mobiel abonnement en nog nooit eerder klachten of problemen gehad.
Ook zijn wij niet verhuisd of zijn er andere wijzigingen hier in huis.
Zijn er meer mensen die sinds kort geen of slecht bereik hebben van het netwerk van T-Mobile?
Hallo Elenay,
Wij hebben beiden 2 verschillende toestellen en momenteel is mijn nieuwste gsm in reparatie en gebruik ik een van mijn oude gsms.
Bij alle 3 de gsms hebben we geen of zéér slecht bereik.
We zijn al bij de T-Mobileshop in Uden geweest en daar zeggen ze: probleem bekend!
We hebben telefoon gehad van de helpdesk en zij geven aan dat we 3 voorbeelden moeten melden op de site van geen of slecht bereik, nou dan kunnen we elke dag bijna alle uren opgeven!
Waar het ons ook om gaat, is dat wij het zo vreemd vinden dat het bereik ineens zo slecht is geworden, daar moet toch een verklaring voor zijn lijkt ons!
Ja, zou zeker een oplossing zijn........ als ze er dan ook nog iets aan zouden doen......, maar wel een leuk oplossing!
Bedankt!
Het enige dat ik u kan melden is dat ik dat heb gehad met een ander toestel dan Nokia en dat ik het met mijn Nokia niet heb.
Maar goed dat was ook een kwestie van uitproberen.
Vandaar mijn eerste reactie.
Maar als het blijvend is, wat heeft u dan nog aan uw abonnement?
Dus zou u dat vanwege het niet ontvangen van signaal kunnen opzeggen lijkt mij.
Wat staat hierover in de voorwaarden?
Anders overgaan op Lebara, heb ik ook gedaan, veel goedkoper.
Ik was eerst ook bij T-mobile.
Bij Lebare belt u voor 0,24 eurocent een half uur naar een andere Lebara.
Dus ik denk dat u keuzes moet gaan maken.
Wat u ook nog zou kunnen doen is om mensen die een geheel andere provider hebben te vragen of ze eens bij u willen bellen. Eens kijken of ze bij hun provider bij u ook die slechte ontvangst hebben.
Anders wordt het echt naar Youp van 't Hek haha...
Het abonnement van mijn man verloopt binnenkort, dus die stapt sowieso over op een andere provider.
Ik zit er helaas nog 1 1/2 jaar aan vast!
Mijn zoon zit bij Vodafone, mijn schoondochter heeft een Hi en beiden hebben bij ons binnen geen problemen, dus het ligt echt aan het T-Mobilenetwerk.
Als wij werken en dus buiten zijn of ergens anders binnen is er ook geen probleem.
Toch "op naar Yoep" ??? ;)
Ik zou zeggen van, nodig ze uit op de koffie kunnen ze het zelf uitproberren en schrijf ze aangetekend met ontvangstbewijs een brief waarin u schrijft dat u niet wenst te betalen voor een abonnement dat niet voldoet aan de algemene voorwaarden. Ze leveren u namelijk niet waarvoor u betaald.
Ze leveren u dus een ondeugdelijk product. Maar wel eerst even de voorwaarden lezen.
Stuur ze eerst een aangetekende brief waarin u dit bedrijf in gebreke stelt en geeft hen een termijn ( b.v. 10 werkdagen) om hen in de gelegenheid te stellen voor een goed werkende verbinding te zorgen.
Nodig hen daarna uit als u dan nog geen waar voor uw geld krijgt. :)
Heb ook het hele traject gevolgd van t-mobile en na 2 maanden was ik nog steeds bezig ! ik had er geen geduld meer voor en heb 2 weken terug gezocht naar een alternatief.
Ik kwam erachter dat het mogelijk is om een aparaatje te instaleren die het signaal versterkt ! Het werkt echt perfect ! geen problemen meer in huis en kan eindelijk weer normaal bellen. ik heb hem besteld op 18 november en een week later stond de TNT bezorger voor de deur. ik ben er erg positief over !
Ik heb hem besteld op www.binnen-bereik.nl welke in mijn opzicht het goedkoopst was.
Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.
mvg,
Miles van Hattem
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer