le
door lexmark May 22, 2005 om 20:42
Computers & telefonie

Geen ontvangst

Ik heb al jaren een abonement van T-Mobile.

Vroeger inderdaad BEN.

Ben nu 2 maanden geleden naar Utrecht verhuist en heb totaal geen ontvangst.

Men heeft gezegd dat de mast hier 1 km van af staat en dat er binnenkort een nieuwe mast bij geplaatst gaat worden. Ik woon in een zeer oud huis zonder dubbele ramen en kan alleen maar buiten(voor de deur of in de tuin bellen) Heb gevraagd of zij mijn abo kunnen bevriezen tot er wel ontvangst is maar zij bieden mij alleen 20% korting aan op mijn abo. kosten.

Met andere providers heb je hier geen probleem.

Het lijkt mij dat er tegenwoordig toch wel een ontvangst moet zijn???

Hoop op een goede reactie!!

Herman Braam

825 8 Rapporteer

ol
door oldtimer - May 23, 2005 om 13:41
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ga naar  http://www.advertentiezoeker.nl/  zoek:  antenne booster     of zoek via Google  naar :   antenne  booster

De prijs  is vanaf 1 euro tot 19 euro per stuk. Het is een plaksticker voor onder de batterij  die op de bodemplaat geplakt moet worden.    De bodemplaat van het mobieltje  zelf mag niet van metaal zijn.

Op eBay kan je aan de feedback van de verkoper zien of ze wel werken.  Het is een sprookjesverhaal van de Telecom aanbieders dat de landelijke GSM dekking in Nederland 100 % is. Overal zijn er plaatsen in Nederland waar de GSM ontvangst matig is.

hoffie1965
door hoffie1965 - May 23, 2005 om 14:36
126 Antwoorden / 0 Vragen

Ik geloof dat oldtimer is deze plakplaatjes handelt.... :s

5 antwoorden gegeven, 5 x over deze stickers :s

en dat terwijl allang bewezen is dat deze dingen helemaal niet werken...

En Herman, als je buiten in je tuin wel contact hebt, dat moet er in huis toch echt iets zijn wat stoort op telefoon, want zoveel verschil kan binnen en buiten nou ook weer niet uitmaken.

ol
door oldtimer - May 24, 2005 om 10:50
4 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte  hoffie1965

--Als de antenne boosters nooit zouden  kunnen  werken volgens Uw onderzoek een vraag van mij.

--Waarom geven de kopers van deze antenne boosters een positieve feedback op  eBay aan deze  verkopers ? Zie ook de procenten.

Waarom heb ik dan zoveel positieve e-mails kunnen  ontvangen ?

Ik heb ze ook met de hulp van vrienden onderzocht en in zone waar de GSM ontvangst matig is werkt de booster. In een dode GSM zone waar de GSM signaalsterkte beneden of gelijk is aan de achtergond ruis dan werkt de antenne booster  niet. Daar waar geen GSM signaal is kan dat ook niet worden verstrekt. De bodemplaat van het mobieltje  onder de accu mag niet van metaal zijn voor de optimale werking.

da
door daedalus - May 31, 2005 om 23:06
6 Antwoorden / 1 Vragen

Okee, het probleem ligt waarschijlijk gewoon aan je huis man.

Als de zender verstoord wordt door metalen ofzo in je huis, krijg je gewoon slecht ontvangst. Ik ben bang dat zo'n Antenne booster (whatever that may be, nooit van gehoord) hier niet echt helpt. Misschien iets voor op het platteland? 1KM is namelijk HEEL dichtbij.

(Reken maar uit hoeveel masten er wel niet zouden moeten staan als ze om de 1km stonden... <_< )

hoffie1965
door hoffie1965 - May 31, 2005 om 23:21
126 Antwoorden / 0 Vragen

volgens mij is het niet de bedoeling om hier eewclame te maken voor je zaakjes oldtimer, en prachtig dat jij veel emails gehad hebt van mensen die tevreden zijn, maar diverse onderzoeken hebben al lang bewezen dat deze stickertjes niet werken

Dus plak ze nu m,aar waar je wil, maar geen reclame meer maken hier he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoffie1965
door hoffie1965 - May 31, 2005 om 23:23
126 Antwoorden / 0 Vragen

lexmark, laar de electra in je huis eens nakijken, zeer waarschijnlijk zit hier je probleem (stoorzender) in

pi
door pippie43 - Jun 3, 2005 om 17:59
1 Antwoorden / 0 Vragen

abonement van t-mobile is echt knudde.

wij kunnen ook alleen in de tuin of voor de deur bellen om een beetje bereik te hebben en dan nog is het niet geweldig.

kennis van mij had ( ja je leest het goed: HAD) ook t-mobile en is blij dat ze er vanaf is.

precies hetzelfde probleem.

als je opbelt is het van: ja het kan aan het toestel liggen, probeer even een ander toestel. nou hier hebben we ook kpn en die doet het prima, heb 7 streepjes ontvangst, zowel binnen als buiten.

als het inderdaad aan iets in huis zou liggen zouden deze toch ook niet werken, of wel dan?

misschien wordt het signaal wel verstoord door de vele schotels buiten op de gevels in de buurt. wie weet?

ik ga t-mobile hier ook maar weer eens over bellen, want begin het een beetje zat te worden iedere keer die slechte verbindingen en wegvallen van gesprekken.

dus herman mijn advies is: ga gewoon over op een andere provider.

daltons
door daltons - Jun 17, 2005 om 13:58
1 Antwoorden / 0 Vragen

hey herman

je heb zeker gelijk over dat T mobile.

hier in het wilde weste (zuilen utrecht) is het ontvangst zeer klote (welk ontvangst ? is hier wel ontvangst met T mobile?)

ik heb nu al 3 keer een andere gms geprobeerd en bij allen 3 is het zwaar kut .

en dan zijn er nog mensen die zegge dat er iets is wat een stoorzender kan zijn , nou dat is allemaal gelul .T mobile hoort gewoon te zorgen dat er goed ontvangst is. want als zo flipse van   T-mobile een auto koopt , wil hij toch ook een auto hebben die het goed doet ? een auto met een moter dat hoort toch dan ook ? en niet een auto waar je in moet trappen net zo als de flinstones?

T mobile houd je gewoon aan het lijntje , ik ben al een paar maanden aan het bellen ( met vaste telefoon,want gsm doet het hier niet zo best) en dan is het van u moet een andere gsm proberen. als je dan zo flipse van T mobile spreekt dan kunnen ze er niks aan doen, het ligt dan aan mijn gsm terwijl mijn buurman er ook last van heeft. de beste man staat ook altijd in de tuin te bellen met zijn T mobile gsm .

ik denk dat ik maar een andere provider moet gaan proberen.

maar jammer genoeg zit ik tot feb 2006 vast aan mijn abonnement van T mobile. nou ik ben echt blij als het 2006 is en mijn goede voornemen is dan T mobile weg te doen en over gaan naar kpn .

met vriendelijke groet Avrel Dalton