mw
door mwango Apr 2, 2004 om 22:58
Computers & telefonie

Geen service Samsung

Op 5-2-2004 heb ik via gsmweb.nl een Samsung S500 gekocht die na 3 weken alle dienst weigerde. Na telefonisch contact met Samsung Electronics in Delft heb ik het toestel op 27-2-2004 ter reparatie naar Solid Vision gezonden. Na ruim een week kreeg ik het toestel ongerepareerd retour omdat er volgens Solid Vision sprake zou zijn van vochtschade. Omdat het toestel nooit in contact is geweest met vocht (ook geen lichaamsvocht) heb ik een klacht gezonden naar Samsung en naar Solid Vision. Solid Vision wijst naar Samsung en die weigert op haar beurt om ook maar enige vorm van service te verlenen. Het is toch onmogelijk dat een toestel bij normaal gebruik binnen 3 weken niets meer doet. Welke stappen kan ik ondernemen om Samsung te dwingen mij een werkende S500 te leveren. Er moet wettelijk toch iets geregeld zijn ter bescherming van de consument?

275 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vochtschade kan ± 2 maanden verborgen blijven in het toestel en komt pas naar buiten door het gebruik van het apparaat. Beroep u op het consumentenrecht dat zegt dat u 6 maanden onvoorwaardelijke garantie heeft op het apparaat dat u gekocht heeft. Het is daarbij de taak van de winkelier/leverancier om het apparaat kosteloos te repareren/vervangen/vergoeden! Suc6

ve
door verwijderd - Apr 22, 2004 om 08:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

BW Artikel 18 lid2 . Bij een consumentenkoop wordt vermoed dat de zaak bij aflevering niet aan de overeenkomst heeft beantwoord, indien de afwijking van het overeengekomene zich binnen een termijn van zes maanden na aflevering openbaart, tenzij de aard van de zaak of de aard van de afwijking zich daartegen verzet.

Dus gsmweb aanspreken dat zij een tst met vochtscahde aan jou hebben gestuurd

ve
door verwijderd - Apr 8, 2006 om 19:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zit met precies hetzelfde probleem heb ook een samsung S500 gekocht bij t for telecom en ook mijn samsung begaf het. Ik had geen netwerkverbinding meer. Mijn telefoon is ook opgestuurd en hij kwam terug met de mededeling waterschade. Ook met mijn telefoon is niets gebeurt. En die begaf het na iets meer dan 2 maanden. Ik baal er ook echt enorm van en zou ook heel graag weten wat ik hieraan kan doen. Ik heb immers een abbonement voor 2 jaar afgesloten en nu zonder telefoon.

ve
door verwijderd - Feb 10, 2012 om 12:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

de hele vergelijking sites kloppen niet !!! wat je ook vergelijkt je krijgt bij elke een andere uitslag dus er klopt niks van het is allemaal belangenverstrengeling let maar op ze krijgen er provisie voor!!!!!en sommige producten of verzekeringen of merken komen er niet in voor!!!

ve
door verwijderd - Feb 13, 2012 om 11:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Site's, als cheaptickets en o.a. WTC,

Vergelijken verschillende airlines, wij gaan deze zomer op familie bezoek naar de Fillipijnen, hebben op verschillende site's gekeken en kwamen er achter, dat KLM de goedkoopste was, was zelfs minimaal € 20,00 goedkoper als de goedkoopste.

Het kan wel goedkoper, maar dan moet je wel suicidaal zijn, want dan vlieg je met Aeroflot, daar zou ik zelfs geen zakdoek aan meegeven.

Gr. maanaap