kn
door kneup Sep 5, 2008 om 15:32
Computers & telefonie

Geen tegoeden ontvangen

Halla mensen van KASSA,


 


Ik heb een mobiele telefoon en heb al jaren een abonnement van Vodafone. Nu hebben ze sinds kort hun systeem veranderd en nu krijg ik al ruim 2 maanden aan het begin van de maand geen tegoed, dus dit houd in dat ik wel mijn abonnement moet betalen maar niets krijg. Als ik de 1ste van de maand bel dan moet ik meteen extra betalen omdat ik geen tegoed heb (NIET GEKREGEN)maar ik moet mijn tegoed(50 euro) wel extra bij mijn andere kosten van het bellen betalen.


We hebben al verschillende keren gebeld maar het antwoord is steeds van ik kan er niets mee ik moet andere ernaar laten kijken.


Ik heb ze nu de keus gegeven om het op te lossen anders geef ik ze aan voor oplichting (ik weet niet of ik hier goed aan doe)


Wat denken jullie hiervan?


 

308 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Sep 5, 2008 om 16:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo kneup


Aangeven wegens oplichting, gaat wel ver. In aanmerking genomen dat er de laatste tijd regelmatig ergernis is met mobiele telefonie en internet providers .....


Maar je zou ze wel in gebreke kunnen stellen, een datum zetten waarop de problemen moeten zouden zijn opgelost.


Klik hier: klacht mobiele aanbieder


Voorbeeld brief  < aanpassen aan de situatie


Succes

ve
door verwijderd - Sep 5, 2008 om 16:09
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

zie ook  http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&_uc=no&cat=830&qid=406647


u bent niet de enige met dit probleem. De enige die geen probleem schijnt te hebben is Vodafone.


Brief van consu wijzer ga ik zeker ook achter mijn klacht aansturen.

ve
door verwijderd - Sep 5, 2008 om 18:55
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag kneup,


Wellicht kun je het probleem rechtbreien als je kontakt opneemt met:


Stuur een mailtje naar Bas of Antoine of Jan


vodafonewebrelations.nl@vodafone.com


(zet in dat mailtje je klantnummer en je mobiele nummer)


en .................geef in je mailtje vooral aan, dat je al berichten hebt gepaatst op verschillende consumentensites.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Dr
Driftig - Oct 14, 2024 om 18:34
Auto & vervoer
Drift trike

Drift trike

Geachte heer/mevrouw,

Mijn zoon wil van zijn spaargeld een drift trike kopen, alleen ben ik niet bekend met de wetgeving omtrend deze elektrische voertuigen.
Ook het zoeken op de pagina van de rijksoverheid en RDW heeft mij niet verder geholpen. Waar kan ik teruglezen welke voertuigen toegestaan zijn op de weg of stoep? Op de pagina van de rijksoverheid staat wel een overzicht van ... Lees meer

tenormin
tenormin - Oct 15, 2024 om 14:20
Geldzaken & recht

Betalingsherinnering Postnl

Kreeg van Postnl een paar weken geleden een kaart om €4,56 te betalen: iemand had mij iets gestuurd waar te weinig postzegels op was geplakt. Met hen in contact getreden van wie de post zou moeten zijn. De afzender was helaas onbekend. Aangezien ik (tegenwoordig) alleen nog post ontvang van de Bank, mijn Zorgverzekering en de Belastingdienst, (en 1 keer per jaar Eneco): heb ik niets ontvangen. I ... Lees meer

De
De Adelaar - Oct 16, 2024 om 16:57
Geldzaken & recht
Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op

Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op

De afgelopen dagen heeft de hoofdredacteur van Wielerflits anonieme forumleden gebeld. Dit met betrekking tot reacties onder een nieuwsbericht waarbij de website bekritiseerd werd op slechte journalistiek. De hoofdredacteur licht zijn werkwijze zelf netjes toe:

"(Gebruikers)naam intikken in de zoekmachine. Paar slimme zoektermen en je vindt vaak een adres of 06." Zie hier bijvoorbeeld ... Lees meer