al
door albrecht_1 May 13, 2005 om 10:54
Computers & telefonie

Geen telefoonaansluiting naar overstap TweakDSL

Sinds begin februari 2005 ben ik overgestapt naar TweakDSL voor zowel internet als telefonie. Dit op aanraden van enkele collega's.

Hoewel het opstarten van de internetverbinding niet zonder slag of stoot is gegaan (onwetendheid van de helpdesk schat ik zelf in) ben ik daar nu redelijk tevreden over.

 

Het opstarten van de telefoonverbinding is tot nu toe niet gelukt. In het begin een aantal keren gebeld met de helpdesk waar steeds opnieuw bleek dat de gegevens niet klopte.  Het is vreemd dat ik zelf moet bellen om er achter te komen dat gegevens ontbreken cq niet kloppen, terwijl als ik bel naar de helpdesk men meteen kan aangeven dat er problemen zijn met de gegevens. Op de Website van TweakDSL staat aangeven dat de telefoonverbinding na ca 4 weken operationeel kan zijn.

 

Uiteindelijk begin mei 2005 krijg ik de melding van de KPN dat de nummers (ISDN aansluiting met vier nummers) worden overgedragen aan TweakDSL. Op 9 mei 2005 werd aan het eind van de middag de aansluiting met de KPN opgegeven.

 

Sinds die tijd heb ik regelmatig contact met de helpdesk van TweakDSL. Hoewel de medewerkers mij vriendelijk te woord staan en aangeven mij te willen helpen, leidt dit niet tot enig resultaat. Ook hier blijkt de gegevensstroom tussen TweakDSL en BBnet niet te kloppen. Men zit op elkaar te wachten en intussen gebeurt er niets dat tot enig resultaat leidt. Beloftes om terug te bellen worden niet nagekomen.

 

Ik zit nu intussen vanaf maandag 9 mei 2005 tot nu toe zonder een telefoonverbinding. Uiteindelijk gebeld met BBnet. Hier is men zeer onbeleefd en is men niet bereid tot enige medewerking om het probleem op te lossen. Na enig heen en weer gepraat hangt men zelfs de telefoon op haak. Als ik weer opnieuw bel wordt ik netjes in de 'wacht' geplaatst.

 

Ben vanaf het begin bij UPC/chello als kabelinternetter aangesloten geweest (ca. 5 jaar.) en daar ging het ook niet altijd perfect maar tot nu heb ik echt het gevoel bij BBnet en TweakDSL dat men zeer arrogant optreed tegen klanten (zeker bij BBnet.) en dat heb ik bij UPC/chello niet een keer ervaren.

 

Ik heb sterk het idee dat ik met mijn ervaring hierin niet alleen sta.

 

Hoe kan ik uit deze problemen raken ?

 

Met een vriendelijke groet,

 

Albrecht de Vries

347 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

st
door stevengemin - May 13, 2005 om 11:29
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

vervelende gang van zaken, dit is eingelijk het zelfde probleem
als  wanadoo icm livebox en telefonie 'voip' trouwens bbnet
ondersteund dit ook . (op deze site kun je de discussie volgen) 
Een nieuwe ontwikkeling die zo ook zijn kinderziekte heeft en helaas is
bij de service afdeling van dergelijke aanbieders de kennis ook niet
optimaal omdat men achter de schermen deze kinderziektes aan het
verhelpen is. het enige wat rest is hopen dat je op korte termijn wel
telefonie hebt. zodra kpn komt met de optie voip adsl/telefonie zul je
zien dat de klachten opmerkelijk minder zullen zijn omdat kpn
hogewaarde hecht aan klanttevredenheid en probeert de kinderziekte voor
te zijn door geduldig af te wachten en die infrastructuur zo optimaal
mogelijk te maken voor deze nieuwe ontwikkeling.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer