he
door hermanbeun Jan 8, 2004 om 16:33
Computers & telefonie

Geen vraag maar een opmerking

Onderstaande kreet heb ik per mail gestuurd naar Essent, daar men telefonisch of niet te bereiken is, of men je afscheept met onzin, of men je afscheept met : We bellen u zo spoedig mogelijk terug, want het is wel druk op de administratie en nog veel meer onzin.

De melding:
"Vanaf welk jaar kunnen jullie beloven dat ik geen herinneringen meer krijg over rekeningen, die al betaald zijn.

Wanneer krijg ik eens bericht over een zogenaamde niet betaalde rekening, die wel betaald is. waarna later bleek dat ik eigenlijk teveel betaald heb. Dat diezelfde rekening later een keer hoger uitvalt en later weer lager uitvalt en dat wanneer ik daar over bel en bel en maar geen bericht terugkrijg en dat wanneer je weer belt ze je beloven dat je op de eerste plaats komt om terug gebeld te worden en dat ze dat niet doen en dat al sinds oktober vorig jaar en en en................

Dat het een zootje blijft bij jullie en dat er nog sinds KASSA nog niets veranderd is.

Stel eens deskundig personeel aan.

Zorg eens dat die bende bij jullie op orde komt.



Ps.

Waarschijnlijk pleurt degene, die deze mail leest bij ESSENT, deze mail waarschijnlijk rechtstreeks in de prullenbak.
Doe maar.
Deze gaat ook naar de directie.

Ach........... DOM DOM DOM
Die interesseert het toch ook geen donder.

Ga lekker door mensen te pesten.


Groetjes"

395 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:26
504 Antwoorden / 8 Vragen
0

bedankt voor deze opmerking. Ik merk heel goed aan je schrijven dat je het zat bent en erg boos. Maar het is toch slimmer om erboven te staan en je brief iets netter op te stellen. Misschien dan je dan bijvoorbaat kan zeggen dat ie misschien wel wordt gelezen, want deze gaat waarschijnlijk inderdaad rechtstreeks de prullenbak in en dan de prullenbak op de pc, ze nemen denk ik niet eens de moeite om hem uit te printen.

he
door hermanbeun - Apr 19, 2004 om 20:22
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Sorry dat ik niet eerder geantwoord heb.


Ik kreeg wel een mailtje terug. Zij hadden gelijk en ik niet. Ik moest maar snel betalen anders.... Over arrogantie gesproken.
Later werd mij wel ineens de aanmaningskosten kwijt gescholten met de excuses van de zaak. Jaja.


Heb later toch nog even de afgelopen 3 jaar nagekeken. Een wat bleek.... Ik had teveel betaald. Heb dit maar even verrekend met de afgelopen maand. Zal wel weer commentaar op komen.


Volgende mag ook wel gezegd worden. Ik had vorige maand 1 euro teveel betaald, bleek achteraf, aan watermaatschappij VITENS. Kreeg deze binnen een week netjes teruggestort. Kijk zo kan het ook.


gr. 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Nick714
Nick714 - Sep 20, 2024 om 13:14
Computers & telefonie

Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?

Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

No
Noa44evan! - Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig 
Graag Uw reactie hierover. 


              m.vr.gr. John Q. 

Lees meer